Now online: www.lifesaphoto.nl!!

lifesaphoto

Eindelijk! Lifes a photo is verhuist van een .wordpress.com adres naar een .nl adres met een nieuwe layout. Lang heb ik getwijfeld,  maar nu is lifesaphoto.nl echt online.

Het was voor mij een eerste ervaring met css, dus ik heb ervoor gekozen een bestaande theme aan te passen en me niet te gaan wagen aan hele spannende dingen, wellicht in de toekomst :) En ik moet zeggen, voor een eerste poging ben ik echt heel blij met het resultaat! In de loop van de tijd zullen er nog wat puntjes op de i gezet worden, ik had namelijk nogal wat ruzie met de side bar en die is ook nog niet zoals ik het graag zou willen. Er wordt daarnaast nog hard gewerkt aan de travel page.

Vanaf vandaag ga je dus altijd naar http://www.lifesaphoto.nl, verwijder het andere adres! Mijn hele archief is meeverhuisd, dus de oude artikelen kunnen ook nog gelezen worden. Voor de Bloglovin’ volgers, geen paniek! Ga niet ontvolgen en mijn ‘nieuwe’ blog volgen, als het goed is gaat bloglovin dit voor jullie doen en worden de volgers omgezet, als het goed is he. Handig!

Wat vinden jullie van deze nieuwe look? Laat het me vooral weten, tips zijn altijd welkom. 

Mochten jullie nog dingen tegen komen die niet werken of niet goed leesbaar zijn, laat het me vooral weten zodat ik het kan aanpassen.

Liefs Nanda

7 reacties

Opgeslagen onder Love

7 Reacties op “Now online: www.lifesaphoto.nl!!

  1. Hoera! Toch altijd weer een stap, gefeliciteerd! Ik blijf je volgen :)

  2. Gefeliciteerd! Ziet er goed uit! Xx

  3. Ziet er echt mooi uit, je nieuwe lay-out! Gefeliciteerd! :-)

  4. Ooh super leuk, gefeliciteerd! Ik ben er ook al een half jaar mee bezig, maar ben een beetje bang voor het overzetten haha!

    • Nanda

      Dat had ik ook, maar dat was uiteindelijk het makkelijkste ;) gebruik je WordPress of blogger? Ik was al een WordPress gebruiker, dan is het zo gepiept :)

  5. Ik vind het er ook mooi uit zien :) Mooi en simpel: daar hou ik van!

Geef een reactie

