Twee jaar Life’s a Photo

Blog verjaardag

Vandaag blog ik alweer twee jaar op Life’s a Photo!

Een twee jaar waarin ik veel geleerd heb, over fotograferen, over het bloggen zelf en het hele internet wereldje. En nu ik zo terug kijk op deze twee jaar (een naamsverandering, een vaste groep lezers, een layout verandering én een nieuwe layout + .nl adres in het verschiet) kan ik alleen maar blij worden want ik vind het nog steeds elke keer leuk dat jullie mijn artikelen willen lezen!

Ook blogtechnisch heb ik vooruitgang geboekt, als ik een van mijn eerste artikelen vergelijk met wat ik nu blog zit daar gelukkig veel vooruitgang in. Ook het afgelopen jaar, want sinds dit jaar fotografeer ik met een Canon SLR. Ook op dit gebied ben ik nog lang niet uitgeleerd, dus ik verwacht nog veel meer groei.

Voor diegene die mij nog niet zolang volgen, of als jullie het gewoon leuk vinden om te lezen, een duik in het archief:
Oktober 2011: Fall (mijn eerste artikel, met foto’s gemaakt op de Veluwe, met mijn Canon digitale camera. Dit was tevens ook mijn enige artikel die maand, haha)
December 2011: Nature (weer een fotografeer post, deze foto’s zijn gemaakt in die winter dat het zo ontzettend mistig was, ik moet zeggen dat ik de foto’s goed gelukt vind voor de kennis en materialen die ik toen had)
December 2011: Stoofpeertjes (Mijn allereerste recept, check die foto’s! )

Maart 2012: Running Shoes (Ik besloot om voor het eerst wat te schrijven over het hardlopen, en begon met mijn net nieuw aangeschafte schoenen)
Juli 2012: Valencia (Dit was mijn eerste travel post, en ook de keer dat ik serieus bezig was met fotograferen op vakantie, al was het dan wel met een digitale camera. Maar toch)
Februari 2013: Woods (Mijn eerste foto’s gemaakt met mijn SLR, jeej!)

En als laatste mijn meest bekeken artikel: Frambozen cheesecake met Oreo koekjes uit april 2012. Bijzonder trouwens dat dit de meest bekeken post is, want de foto is niet heel mooi (zeg ik met mijn kennis nu, haha) en het artikel zelf is ook geen hoogstandje. Maar het was natuurlijk erg lekker, waarschijnlijk zit het hem daar in ;)

En tot slot wil ik natuurlijk jullie allemaal bedanken, ik beloof dat het 3e levensjaar van Life’s a Photo een mooie wordt, er staat leuke dingen op de planning. Dus bedankt lieve lezers, voor jullie comments en opbouwende kritiek, bedankt <3

Liefs Nanda
Follow my blog on bloglovin’

15 reacties

Opgeslagen onder Love

15 Reacties op “Twee jaar Life’s a Photo

  1. watzijzegtcom

    Gefeliciteerd met je jubileum! :) Grappig om terug te kijken naar je ‘vroege’ artikelen hè! Deed ik laatst ook, er is inmiddels een hoop veranderd. Op naar nog veel meer blogjaren!

  2. Gefelciteerd!! Dat je nog maar velen jaren blijft bloggen!

  3. Hiephierhoera met de twee jaar bloggen! Op naar nog vele fijne jaren met veel leuke blogjes. Ik blijf je graag volgen!

  4. Gefeliciteerd! leuke post.

  5. Hee Nanda, leuk zeg! Gefeliciteerd (: Ik lees je blogjes altijd graag, vooral je foto’s op reis vind ik altijd heel leuk om te zien. Blog on, zou ik zeggen!

  6. Wauw wat lang twee jaar! Gefeliciteerd! Die oreo-taart lijkt mij ook wel wat. Ik ga je berichtjes eens fijn terug lezen :)

Geef een reactie

