Kookboek: (H)eerlijk van Gwyneth Paltrow

IMG_2872-001

Twee weken terug gaf ik een housewarming, en ik kreeg onder andere dit kookboek.
Had er al veel over gehoord, onder andere over de ‘extreme’ eetstijl van Gwyneth, dus mede daardoor stond dit boek niet bovenaan mijn wensenlijst. Eten is lekker, en ik vind dat er soms best een minder gezond gerecht tussen mag zitten. Zolang het met mate is..
Maar ik kreeg dit boek met de mededeling dat het echt wat voor mij was. Toen was mijn interesse gewekt ;)

IMG_2885

IMG_2882-001 IMG_2884

IMG_2886

IMG_2890

En het boek is inderdaad iets voor mij, bijna alles wat erin staat lijkt me heerlijk, ik vind de foto’s mooi en de recepten zijn niet al te moeilijk. De basis is onbewerkte voeding, en biologische voeding. Niet iets waar ik me perse mee bezig hou, maar het doet niets af aan het kookboek. Daarnaast is Gwyneth van mening dat je suiker zoveel mogelijk moet vermijden en daar kan ik me wel aardig in vinden.

Met veel plezier heb ik het boek doorgebladerd, en kwam al veel recepten tegen die ik graag eens zou wille proberen.
Naast recepten staan er ook weekschema’s in voor een detox of een vegetarische week. De voorraadkast wordt besproken en er komt een persoonlijk verhaal van Gwyneth voorbij.

Ondertussen heb ik al een paar gerechten uit het boek klaar gemaakt, waar onder de Quinoa met pompoen en lente ui. (Al had ik de quinoa vervangen, want ik vind dat dus echt niet lekker)
Een heel fijn kookboek dat mijn collectie weer aanvult!

Het boek is onder andere hier te koop voor 24,95.

Liefs Nanda

5 reacties

Opgeslagen onder Love

5 Reacties op “Kookboek: (H)eerlijk van Gwyneth Paltrow

  1. Lijkt mij een erg leuk boek!

  2. Ziet er goed uit! Lijkt me een handig boek om gezonde gerechten uit te halen.

  3. Lijkt me echt een heel mooi kookboek! Misschien kan je een give-away doen? ;)

  4. Lijkt me een heerlijk kookboek! Ik ga h’m zelf in de winkel een bekijken…

Geef een reactie

