You’re my star

11886_10151577610745923_647857877_n

Er zijn zoveel dingen die ik je zo graag nog zou willen vertellen. Of even samen met je lachen, onder genot het genot van een wijntje. Of samen een dagje winkelen en teveel geld uitgeven.
Het idee je voor altijd te moeten missen is vreselijk, een gevoel wat ik helemaal niet ken. Een soort heimwee naar iets wat er nooit meer komt.

Een halfjaar is nog helemaal niet lang, en ooit komt er een moment waarop het 5 jaar geleden is dat je de strijd hebt gestreden, 5 jaar. Wat moet ik nou 5 jaar zonder jou? Of 10? Of de rest van mijn leven?

Uiteindelijk komt het goed, maar het leven was zoveel leuker geweest met jou. Ik mis je zo ontzettend en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk <3

Liefs NandaFollow my blog on Bloglovin’

Ps. Van papa heb ik het mooiste kado ooit gekregen, een kettinkje met een stukje mama erin, zo is mama altijd bij me :)

13 reacties

Opgeslagen onder Love

13 Reacties op “You’re my star

  1. Ach meis, wat naar. Mooi geschreven en wat een fijne foto; het straalt heel veel liefde en geluk uit. Je lijkt op haar. Heel veel sterkte.

  2. Wat een lief berichtje…prachtige foto ook, en wat Michelle zegt: je lijkt op je moeder :) Ik leef met je mee! Een half jaar is zeker nog niet lang en met de tijd zullen er dingen veranderen maar helaas blijft het gemis er altijd. Ik ben zelf ruim anderhalf jaar geleden mijn vader verloren, het 1e jaar vond ik erg moeilijk (zoveel 1e keren zonder). De herinneringen koesteren sleept je er door heen, en er voor elkaar zijn! Bijzonder die ketting, ik vermoed dat het iets met de as van je moeder is? Wat voor ketting het ook is: wat een lief cadeau van je vader!

    • Nanda

      Oh wat naar! Er zijn zoveel mensen die een ouder ‘te vroeg’ moeten missen, vreselijk.
      En het is inderdaad een asketting, een hartje met mama erin gegraveerd :)

  3. Ahhhh, lieve Nanda. Kippenvel, en heel herkenbaar. Voor mij is het nu ook twee jaar geleden. Maar het gevoel van gemist wordt bij mij alleen maar erger, maar ook draaglijker. Wat mooi trouwens. ik heb ook een ketting met een zilveren veer met haar as er in. Prachtig. Prachtige foto ook. Sterkte en een dikke knuffel!

    • Nanda

      Ik kan me voorstellen dat het dragelijker wordt, ik denk dat je op een of andere manier ook vergeet wat je mist. Je leert nieuwe mensen kennen, doet nieuwe dingen, ik denk dat je op een of andere manier het gat voor een deel opvult. Al blijft het gemis natuurlijk altijd.
      Een veer klinkt ook mooi, kon je die bij het uitvaartcentrum bestellen? Ze hadden bij ons niet veel keuze, dus bij mij is het een hart geworden met mama erin gegraveerd.

  4. (ook is alweer, niet ook als in herkenbaar. Het gevoel des te meer)

  5. En gemis in plaats van gemis. Meuh, ben helemaal van slag. Mama missen is zo naar….

  6. Kippenvel. Mijn vader stierf een maand geleden, heel onverwachts. Wat kom je dan in een achtbaan… Heel dikke knuffel voor jou, veel sterkte!! X

  7. :(( Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen om een ouder te missen (gelukkig!) en hoe je met het missen om moet gaan. Knuffel! x

Geef een reactie

