Snapshot: Lijnen

IMG_2839-001


IMG_2844-001

Drukke dagen, veel regen, kou, inspiratieloos, dingen die in huis gebeurd moeten worden.

Deze flat staat tegenover mijn flat, en vanaf de bank heb ik al vaker gedacht dat het best een leuke foto kan opleveren. Zo gezegd zo gedaan, op een grauwe dag (die hebben we veel tegenwoordig) heb ik mijn camera gepakt en ben ik uit het raam gaan hangen.
Achteraf is het maar goed dat niemand mij zag, want weet niet hoe leuk ik het zou vinden als iemand uit deze flat uit het raam zou gaan hangen om mijn flat te fotograferen..

En nu ik zo naar deze foto kijk past deze best goed bij de omstandigheden die onder ‘herfst’ vallen, donker, somber en grauw.

Liefs Nanda
Follow my blog on Bloglovin’

1 reactie

Opgeslagen onder Snapshot

Een Reactie op “Snapshot: Lijnen

  1. Haha, ik denk ook niet dat mijn overbuurman het op prijs zou stellen. Maarja, het levert wel een leuk plaatje op :)

Geef een reactie

