Running: Waarom ik hardloop

 photo 940x588q80.jpeg
– Na een rondje hardlopen voel ik me fit
– Na een rondje hardlopen voel ik me fijner dan wanneer ik op de bank heb gezeten
– Ik benieuwd ben hoe ver ik kan komen qua kilometers, 3 jaar geleden zou iedereen met uitgelachen hebben vanwege het feit dat ik uberhaubt sportte..
– Mijn vader loopt ook hard en ooit gaan wij samen een wedstrijd lopen
– Zonder schuldgevoel die zak chips wegwerken
– Mooie slanke benen, gespierde kont.. Wie wil dat nou niet?
– Er is niks beter dan je doelen halen, ik was blij toen ik eindelijk de 5 km aan een stuk kon, en nu ben ik bezig met de 10 km. Als ik dat haal ben ik een nog blijer meisje.
– Je leert je omgeving kennen. Serieus, ik heb al zoveel mooie plekken mogen bewonderen tijdens het hardlopen.
– Mijn werk is ongeveer 5 km verwijderd van het station. Soms heb ik ’s avonds stress om mijn laatste trein te halen en sinds ik hardloop draai ik mijn hand niet meer om voor een sprint naar het station. Die 5km leg ik dan in 10 minuten af. Echt hoor, dan vlieg ik over de weg. Heerlijk.
– Hetzelfde geldt voor traplopen.  De trap in mijn flat, de trappen op het station, easy peasy.
– Ik eet gezonder, en dat heeft vele voordelen.
– Hopelijk ga ik ook wat afvallen als ik wat verder kan hardlopen, want eerlijk is eerlijk een paar kilo’s minder mag best en wie wil er nou niet zo’n lichaams als die dames hier bovenaan?
– Ik krijg meer discipline en dat was iets wat nogal ontbrak
– Ik voel me goed na een run!

Liefs Nanda

Follow my blog on Bloglovin’

8 reacties

Opgeslagen onder Running

8 Reacties op “Running: Waarom ik hardloop

  1. Fijn lijstje. Ik geniet er ook echt van.

  2. Fijn, dit helpt motivatie kweken en op peil houden!

  3. helemaal waar! leuk lijstje! ;)

  4. Heerlijk hè, sporten! Ik loop dan niet hard, maar ik fietste wel uren en uren deze zomer. En dat was net zo heerlijk als jij omschrijft!

Geef een reactie

