De Kleinste Soepwinkel

IMG_2615

Wie zegt dat er in het wat meer oostelijke gedeelte van Nederland geen leuke eetgelegenheden zijn heeft het helemaal mis. Ook hier zijn verschillende leuke en gezellige plekjes te vinden. Onder de categorie Hotspot zijn deze te vinden, en de komende tijd zullen er hopelijk veel meer bijkomen!

Een tijdje terug ging ik een dagje fotograferen in Deventer, (de foto’s volgen nog!) en tussen de middag besloot ik binnen te wandelen bij De Kleinste Soepwinkel, gelegen in de kleine overstraat.
Persoonlijk had ik nog nooit gehoord van deze lunchplek, maar ik werd aangenaam verrast.

IMG_2621 IMG_2620  IMG_2625 IMG_2626 IMG_2630 IMG_2635

Elke dag worden er drie verse soepen (die had je niet zien aankomen he) bereid waar je uit kunt kiezen, daarnaast bevat de kaart ook kleine hapjes. Al het eten is biologisch en vegetariers en veganisten zijn hier ook aan het goede adres.
De Kleinste Soepwinkel gaat met de trends mee, er zijn (groene) smoothies te bestellen met eventueel chiazaad.

Ik koos uiteindelijk voor de thaise kokossoep die ze die dag hadden, met daarna een smoothie met banaan, appel en spinazie. Beide waren erg lekker.

De Kleinste Soepwinkel is een orgineel restaurant met vriendelijk personeel en er hangt een welkome sfeer. Mocht je niet uitgebreid willen lunchen maar heb je liever ’s avonds een soepje, dan kun je de soepen ook in pot kopen.

Liefs NandaFollow my blog on bloglovin’

11 reacties

Opgeslagen onder Food

11 Reacties op “De Kleinste Soepwinkel

  1. Ik heb die soepen wel eens in pot gezien, maar heb ze nog nooit geprobeerd. Toch maar es doen! Leuke winkel dit, ziet er sfeervol uit zeg!

  2. Ziet er leuk uit! Origineel inderdaad :)

  3. Wat een leuk concept om een soep winkel te beginnen! Ziet er ook gezellig uit

  4. Ohhh dit is echt zo een adresje voor mij! Jammer dat ik nooit in Deventer kom haha.

  5. Wat een leuk zaakje! Als die in m’n eigen stadje zou zitten (Enschede) zou ik hier zeker geregeld een lekker soepje halen :) Deventer is voor mij ook niet zo ver, dus eentje om te onthouden voor het volgende bezoekje:)

  6. Pingback: Deventer door de camera lens |

Geef een reactie

