Lasagne met kip

IMAG0577

Vroeger was ik nooit fan van lasagne. Dat komt denk ik doordat mijn moeder de meest simpele versie maakte voor mijn broertje want hij lust niet zoveel. Nu ik zelf kan koken ontdek ik dat er ook lekkerdere lasagnes zijn ;)
Deze kip lasagne maakte ik voor het eerst en ik vond het meteen een blijver!

IMAG0580

Ingredienten voor 2 personen (of nouja, 1,5 persoon als je veel honger hebt)
1 pot pastasaus
lasagnebladerenVersie spinazie (ik gebruikte ongever 2oo gram)
Mozarella (Mascarpone kan ook)
Gerookte stukjes kipfilet
Parmezaanse kaas

Verwarm de oven voor (ik deed dit op 200 graden)
Bedek de ovenschotel op een laagje pastasaus. Leg de lasagne bladeren hier over heen.
Leg hier wat spinazie overheen en stukjes mozarella.
Schenk nog een beetje pastasaus hierover en strooi de kipreepjes op de saus.
Bedek het geheel als laatste met nog wat spinazie en bestrooi het gerecht met de parmezaanse kaas.

Uurtje in de oven en je heerlijke lasagne is klaar!

Liefs Nanda

Follow my blog on bloglovin’

6 reacties

Opgeslagen onder Food

6 Reacties op “Lasagne met kip

  1. Ik ben gek op lasagna haha! Kip, gehakt, zalm, groenten: allemaal top. Deze klinkt ook heel erg de moeite waard :D

  2. Ik hou van lasagne en ook van kip, dus dit is volgens mij een heerlijke combi!

  3. Karlijn

    Dit klinkt goddelijk en ziet er ook nog eens goddelijk uit. Dit MOET ik gewoon proberen :)

  4. Bo

    Ik ben echt gek op lasagne! Wij maken het thuis wel vaker met gehakt, maar met kip is ook erg lekker :D

Geef een reactie

