Nicolas Méphane Fotografie

Als ik ergens blij van word dan is het de ‘ontdekking’ van een nieuwe fotograaf. Een nieuwe inspiratiebron en die is altijd welkom.
Ik vind modelfotografie erg interessant en ben me er de laatste tijd iets meer in aan het verdiepen.

Zodoende kwam ik bij Nicolas Mephane. Dit is een franse fotograaf die gebruik maakt van bijzondere attributen in zijn foto’s. Samen met de niet alledaagse modellen worden het prachtige foto’s.

Waar halen jullie je inspiratie vandaan? Andere fotografen?

Liefs NandaFollow my blog on bloglovin’

7 reacties

Opgeslagen onder Photography

7 Reacties op “Nicolas Méphane Fotografie

  1. Echt heel mooi! En apart ook.

  2. Wat prachtig.. Voor die foto met dat zebrapad!

  3. Wauw wat een mooie foto’s! Dit is inderdaad een leuke ontdekking!

  4. Prachtige plaatjes! Lijkt me toch lastig om mensen te fotograferen.

  5. Prachtige foto’s! Vooral de laatste twee spreken me heel erg aan. De blik, de foto… ja prachtig. Het lijkt me wel lastig mensen te fotograferen… oefening baart kunst zeggen ze. Veel, veel oefening, haha;)!

Geef een reactie

