Geluksmomentjes Augustus

Augustus was een drukke maand, een maand met heel veel leuke dingen!

 

image

Halverwege de maand vierde een mijn oude huisgenootje en sindsdien een van mijn beste vriendinnetjes haar verjaardag. In haar tuintje mocht ik een vorkje mee prikken van de bbq, en ’s avonds hebben we de stad nog even onveilig gemaakt.

image
image
image
image
image

Die week erop was het weekend van Mysteryland, ik heb hier sinds de vakantie al erg naar uitgekeken en man, wat was het een feest! Heb genoten van Shermanology, Showtek, een mini stukje Fedde Le Grand, Joris Voorn en heb even mijn skills laten zijn bij de headhunterz ;) De eindshow werd verzorgd door Steve Aoki en dat had geen ander beter kunnen doen.
Het was 9 uur lang genieten en losssss gaan, tot volgend jaar ML! (PS. Lau en ik hadden zelf geknutselde shirts, blacklight verf it was)

image

Daarna volgde de grote verhuizing, de reden dat het nogal stil is op de blog en ook even stil blijft ben ik bang, want heb pas half sept internet….BUMMER. Die verhuizing is tevens ook de veroorzaker van mijn falende hardlooprondjes, ik heb al 1,5 week NIET gelopen.
Daar tegenover staat wel dat ik mijn eerste nachtje in mijn nieuwe flat heb gehad (na heel wat stress, de vloer was niet op tijd af maar gelukkig waren mijn vriendinnetje en haar vriend de redders in nood, heel veel liefde voor hen en heb zelfs een orchidee cadeau gekregen, lief toch!)
image

Ik ben er al wel achter gekomen dat gordijnen een noodzaak zijn, op meerdere fronten. Dus kom maar op met dat loon haha, verder slaap ik er prima maar het is nog wel een grote dozen chaos.
In augustus was ook een van mijn oudste vriendinnetjes jarig (ze is niet de oudste maar ik ken haar al heeeel lang) dus ik reisde af naar het mooie oosten om hier weer bij te zijn. Zij is zo iemand die ik amper spreek, maar waarvan ik weet dat ze er voor me is als ik haar nodig heb. Zo fijn is dat. En elk jaar komen we steevast op elkaars verjaardag en kletsen we heel erg bij.

image
image

image

Verder was augustus de maand van de eerste keer dineren op mijn nieuwe balkon, genoot ik van het mooie weer, heb ik een film gekeken in de openlucht op het filmfestival in Apeldoorn, midden in de bossen!(gedurende de zomer is dit theater er 2 weken en het is heel leuk). We zagen de film Silver Linings Playbook, beetje gekke film als je het mij vraagt..

September ziet er nu nog iets minder spannend uit, het geld moet natuurlijk ook ergens vandaan komen he ;)

Wat waren jullie hoogtepuntjes uit deze maand?

Liefs NandaFollow my blog on bloglovin’

5 reacties

Opgeslagen onder Love

5 Reacties op “Geluksmomentjes Augustus

  1. T

    fijn overzicht! Mijn mini trip naar Schotland was toch wel het hoogtepunt

  2. Klinkt als een hele fijne maand! Super tof dat je naar Mysteryland geweest bent!

  3. iliveformydreams

    Leuke snapshots!

  4. Mooi lijstje, leuke dingen! Fijne septembermaand!

Geef een reactie

