Running Update week…???

image

Om maar met de deur in huis te vallen: ik heb de afgelopen 1,5 week niet hardgelopen. Gewoon 0. Ik heb al mijn vrije uurtjes besteed aan mijn verhuizing en werkte 5 dagen in de week.. En dat voelt niet fijn. Ik wilde best, maar had nogal een deadline wat het verhuizen betreft, en om nou in een flatje te gaan wonen waarvan de vloer half af is omdat ik wilde hardlopen gaat misschien ook wat ver..

Dus toen ik eenmaal zo goed als gesetteld was en ik weer meer tijd over had heb ik gelijk de schoenen aangetrokken en ben ik gaan lopen. In een nieuwe  buurt dus ik moest opzoek naar een nieuwe route. Best nog een uitdaging, want in deze buurt ben ik een stuk minder bekend dan in mijn oude buurtje dus ik zal niet ontkennen dat ik op een gegeven moment de navigatie even nodig had.. En dat in eigen stad haha.

Maar hoe staat het nu met mijn doel, de 10 km lopen aan het eind van augustus? Ondanks dat ik echt een eind op weg ben heeft die 1,5 week stil zitten me geen goed gedaan want die 10 km lukt nog niet helaas. Wel loop ik op het moment verder en langer dan ik ooit heb gedaan dus de vooruitgang is er zeker. En die 10 km die moet en zal er komen, en arghhhhhh mijn volgende doel behaal ik ook binnen de gestelde termijn. Dit is wel een beetje lafjes he!

Vinden jullie het ook zo erg als je een doel niet binnen de gestelde termijn haalt?

Liefs Nanda

8 reacties

Opgeslagen onder Running

8 Reacties op “Running Update week…???

  1. Awww, ik snap dat je baalt. Maar het is niet anders, je komt er wel hoor, rust is ook niet verkeerd!

  2. Niets forceren; gewoon lekker lopen en dan kom je er vanzelf!

  3. Toch goed dat je weer lekker je schoenen hebt aangetrokken!

    X

  4. Je bent in ieder geval weer goed aan de slag toch! Zo’n verhuizing hakt er in he, dat moet je niet onderschatten. Maar wel fijn als je uiteindelijk weer een nieuw fijn rondje hebt ontdekt in je nieuwe buurt! Alsnog op naar de 10 km.

  5. Ik zou gisteren zó graag over de 1000km op de racefiets heen gaan. Maar het was zo warm en benauwd en ik was moe en ben mijn boek gaan lezen en naar de stad gegaan met mijn lief. Dat was toch fijner, ook al komt die 50k er vandaag ook niet van vanwege plannen en regenachtig weer. Soms moet je andere keuzes maken en je plannen even loslaten. Succes met verhuizen nog, je hebt vast nog wat op te ruimen oid.

    • Nanda

      Dat is zeker waar, maar toch is het jammer als het niet lukt. Maar het is fijn om te weten dat de tijd dat het wel lukt nog komt.
      En het is bij mij thuis nog dozen mania ja :p het wordt gelukkig minder!

Geef een reactie

