Salade met perzik & geitenkaas

IMG_2316-001 Op verschillende blogs zag ik gegrilde perzik voorbij komen. Ik ben een perzik fan maar op deze manier had ik ze nog nooit gegeten. En daar moest verandering in komen ;)

Dus ik maakte een salade met gegrilde perzik en de geitenkaas mocht ook niet ontbreken. Serieus, alles smaakt lekkerder met geitenkaas.

IMG_2321-001

Ingredienten voor 2 personen: 

2 Perzikken
Rucola
Geitenkaas
Pijnboompitjes
Olijfolie

1. Snijd de perzik in stukjes en grill de perzikken in olijfolie. Mooi is het als je een grillpan hebt en je de mooie grill streepjes op de perzik ziet staan. Die had ik helaas niet bij de hand..
2. Maak een bord op met rucola, meng hier een beetje olijfolie en eventueel peper en zout door. Leg de perzikstukjes erop, bestrooi met pijnboompitten.
3. Verkruimel als laatste de stukjes geitenkaas over het bord.

En that’s it! Eet smakelijk :)

Liefs NandaFollow my blog on bloglovin’

17 reacties

Opgeslagen onder Food

17 Reacties op “Salade met perzik & geitenkaas

  1. Ook nog nooit gehad, gegrilde perzik! Leuk idee, ga het eens proberen. En inderdaad, echt álles smaakt lekkerder met geitenkaas.

  2. watzijzegtcom

    Klinkt goed, en geitenkaas does make everything taste better! ;-)

  3. Oh ziet er heerlijk uit! Ga ik zeker eens proberen!

  4. Oh wat een heerlijk idee, dat ik zoiets zelf nooit heb verzonnen zeg.

  5. Dat ziet er heerlijk uit! Mooie foto’s ook!

  6. Oeh jammie dat ziet er heel erg lekker uit!! Ga ik snel eens proberen:) x

  7. Oee jummie wat een perfecte combinatie!

  8. Lekker! Gegrilde perzikken. En true, geitenkaas maakt het leven beter.

  9. Oooh dat ziet er lekker uit! Ik ben gek op perzik, maar heb het inderdaad nog nooit zo gegeten. :)

  10. Mmmmmm dat klinkt echt heerlijk!

  11. Ohh salade met perzik is zoo jammie. Nog wat walnootjes erbij en dan is die perfect!

  12. Oooh, dit ziet er zo lekker uit!

  13. Aparte combinatie! Ziet er heel lekker uit.

Geef een reactie

