Dag, studentenhuis

IMG_2345-001

Na 3,5 jaar met veel plezier in mijn studentenhuis gewoond te hebben ga ik verhuizen. Naar een flatje. Soms schrik ik er een beetje van hoe serieus het allemaal is, een fulltime baan, een flatje. Soms mis ik mijn studententijd, drie keer in de week dom auwehoeren in de stad, geen werkdruk, dingen bedenken voor de toekomst. Dingen die ik toen bedacht moeten nu waargemaakt gaan worden.

Natuurlijk is het heel fijn om een flatje te hebben waar ik geen badkamer of keuken hoef te delen, maar toch was het wel altijd gezellig, nu wordt mijn studententijd écht afgesloten. Gelukkig kan ik nog steeds dom auwehoeren in de stad (al is het iets minder vaak) en een dikke housewarming staat ook al in de planning.. (tja zonder die feestjes kan ik echt nog niet hoor! :)

Voordat ik bezig was met al mijn spullen in verhuisdozen te stoppen heb ik foto’s van mijn kamertje gemaakt, zodat ik nooit vergeet hoe het er daar uitzag. Het leek me leuk wat met die foto’s van jullie te delen, eerder vond ik mijn kamertje nooit opgeruimd genoeg maar ik heb al mijn troepjes voor deze foto’s even buiten beeld gelegd ;)

IMG_2346-001 IMG_2351-001 IMG_2454-001 IMG_2455-001 IMG_2459-001 IMG_2461-001
IMG_2463-001IMG_2474-001

 

 

Liefs Nanda

Follow my blog on bloglovin’

16 reacties

Opgeslagen onder Interior

16 Reacties op “Dag, studentenhuis

  1. Awwww, het is toch een periode die je weer afsluit. Ik vond dat ook heel gek, weet ik nog. Goede oude tijd. Heel veel succes in je nieuwe flatje en geniet van je leven! Het begint nu pas!

  2. Aww ik mis mijn studententijd haha! Leuk kamertje had je! Veel plezier en geluk in je nieuwe huisje :)

  3. Aah zo herkenbaar! Wel weer een leuke nieuwe stap :) veel plezier met je nieuwe huisje!

  4. Nem

    Leuk kamertje! Die stap maakte ik ook 2 jaar geleden en soms mis ik de binnenstad en dat kamertje nog steeds wel.. Terwijl ik een mooi huis heb :p

  5. Zo gezellig dat je flatje eruit ziet!
    Kan me wel voorstellen dat het even wennen is (:

    Liefs, Liese
    PS: ik hou een give-away, doe jij al mee?:)

  6. Pff ik had dat ook echt.
    Toen ik klaar was met studeren, mijn kamer uit. Nu een baan en een appartementje (met een vriendin). Wordt allemaal zó serieus pff.

  7. Chique studentenkamer had je. Ik kan me helemaal voorstellen dat je die gaat missen, maar een eigen appartementje is ook fijn hoor! Geniet ervan. ;)

    • Nanda

      Dankje :) wacht maar tot je buiten mijn studentenkamer komt, een stuk minder chique ;) heb aardig wat mooie spullen bij elkaar verzameld in de loop der jaren ja.

  8. Leuke sfeervolle kamer heb je! Dat komt vast goed met je nieuwe huis. De flat waar ik woonde in m’n laatste jaar als student en eerste 4 jaar als werkende wordt nu afgebroken. Dat is ook een raar idee…

  9. Dat zag er een fijne kamer uit! Veel plezier met je verhuis, je nieuwe stek wordt vast ook super!

  10. Heel leuk dat je foto’s hebt gemaakt van je kamer, dan weet je later nog hoe het er uit ziet. Dat heb ik ook gedaan bij mijn oude kamer!

Geef een reactie

