Vergeten foto’s

kamp gekke foto 2005
Op kamp, op de middelbare school, 2005

Ik ben niet zo goed in back ups maken. Mijn blogposts bijvoorbeeld, heb ik nergens anders opgeslagen, alleen de foto’s zwerven vast ergens rond op mijn laptop. Maar ik kan je niet precies vertellen waar.

Al mijn foto’s staan op mijn externe schijf, dat wel, want ik ben altijd bang dat er iets mee gebeurd. Dat mijn computer crasht bijvoorbeeld.
Sinds een paar maand heb ik een nieuwe telefoon en deze maakt van al mijn foto’s automatisch een backup in dropbox. En dat zette me aan het denken. Een externe schijf kan ook kapot gaan.

En op dat moment was er een nieuw project geboren, al mijn foto’s ook backuppen in dropbox. Just to be sure. Langzaam aan, mapje voor mapje. Want hoelang ben je daar wel niet mee bezig, foto’s van ja-ren moeten gebackupped worden.

Afgelopen week heb ik er weer een aantal gedaan en ik kwam wat oude foto’s tegen van vroeger, die ik eigenlijk te leuk vond om niet te delen. :)

4
Koninginnedag 2008 

IMG_1049
Londen 2007 met de familie

_DSC0038
Vakantie Frankrijk 2008

IMG_0263
Koninginnenacht 2009 

NYX 359911575_5_M2Lp 356404372_5_K2k8
Weekendje weg Noordwijk in 2008 (en ahhh wat een babies zijn we hier nog <3)

Afbeelding 030
Verjaardag van mijn oma in 2007

IMG_0798
Vakantie 2006

Naamloos

Uit het analoge tijdperk: 2005 met mama en broertje 

2005 Vogezen Nanda en Lieke op terras
En tot slot een foto die goud waard is geworden, in 2005 met mama op vakantie

Vinden jullie oude foto’s terug kijken ook zo leuk? Ik kan me daar uren mee bezig houden, bij elke foto weet ik wel een verhaal, zo leuk!

Liefs NandaFollow my blog on bloglovin’

7 reacties

Opgeslagen onder Love, Photography

7 Reacties op “Vergeten foto’s

  1. T

    terugkijken is inderdaad leuk! Ik ben mijn Australie map kwijt op mijn externe harde schijf – vertrouw die dingen niet meer

  2. Leuk he, oude foto’s terugkijken? Vooral analoge foto’s zijn zó leuk!

  3. Leuke foto’s!
    Ik vind het ook erg leuk om terug te kijken naar oude foto’s :)

    Liefs, Liese

  4. Dat is wel een idee eigenlijk! Backuppen in dropbox. Hoef ik geen externe harde schijf meer te kopen :-)

  5. Jaa ik doe ook aan externe schijven. Helaas was die ook kapot en nu heb ik al mijn foto’s van Amerika niet meer. Gelukkig was ik toen wel zo ijverig geweest om een heel plakboek te maken (2 stuks zelfs ;-)), dus heb ik ze nog wel.

    Wat een leuke foto’s allemaal! Ik hou van oude foto’s bekijken; zeker met dit weer :D

  6. Leuk, die foto’s van jaaaaaaren geleden! Je brengt me op een idee, ik vermaak me nog wel de komende dagen ;-)

  7. Leuke foto’s! Als je er eenmaal aan begint ben je er de hele dag zoet mee haha!

    Liefs, Jennifer

    Reminder: Doe jij al mee met de winactie? Maak nu kan op een superfoodpakket!

Geef een reactie

