Rosie Hardy

Een van de eerste fotografes die ik op Flickr volgde was Rosie Hardy. Destijds deed ik zelf niet zoveel met fotografie, een SLR had ik toen ook niet, maar een jaar later herontdekte ik Flickr en ik was gelijk weer in de ban van de foto’s van Rosie Hardy. Haar foto’s zijn zo mooi, heel inspirerend en nog steeds kan ik uren besteden op haar flickr account.

Ook zelfportretten kan ze mooi neerzetten:

Wat ik vooral erg mooi vind aan de foto’s zijn de achtergronden, daar maakt zij zo goed gebruik van, het vormt echt een geheel en de modellen passen zo goed bij de gekozen achtergrond.. Prachtig! In het begin moest ik wel even wennen aan de heftige bewerkingstechnieken waar ze gebruik van maakt, ze manipuleert foto’s heel erg, maar ik vind het wel bij het verhaal passen wat ze wil uitdragen. Er zit ook altijd een stukje humor in haar foto’s, dat kan ik ook wel waarderen. 

Als ik deze foto’s zo zie bedenk ik me weer dat ik ooit ook iets met portretfotografie zou willen doen :)

Wil je meer werk van Rosie Hardy zien?Dit is haar website en flickr account.

Liefs NandaFollow my blog on bloglovin’

6 reacties

Opgeslagen onder Photography

6 Reacties op “Rosie Hardy

  1. Wauw wat een plaatjes! Ik kende haar nog niet, ga haar snel maar eens opzoeken op Flickr.

  2. Wauw, echt ontzettend gave foto’s!

  3. Prachtige foto’s mooi blog ook! X

Geef een reactie

