Running Update: Week 5

IMAG0557

IMAG0558

Deze week heb ik maar 2x gelopen in plaats van drie keer.. Helaas, helaas. Ik kan een hoop smoesjes daarvoor verzinnen maar ik had gewoon geen zin. En ach, een keer minder lopen is ook geen ramp.

De eerste keer deze week was 3x 15 minuten met telkens 1 minuut ertussen wandelen. Ging prima, had nergens last van (tijdens het lopen, na de tijd voelde ik mijn benen!) en het weer was goed, niet te warm.

Vandaag deed ik training 2, dezelfde als woensdag en in mijn nieuwe outfit. Dit heeft helaas niet mogen baten want ik heb gigantisch gefaald tijdens dit rondje. Ik moet met dit weer een route nemen waar zoveel mogelijk schaduw is want in de volle zon is geen goed idee, zo blijkt maar weer. Ook had ik opeens last van mijn linker bovenbeen en dat gooide wat roet in het eten. Goed, een iets mindere week dus. Geeft niets, volgende week ga ik weer knallen!

Het broekje wat ik op de bovenste foto aan heb is dus nieuw en had ik voor het eerst aan, hij is van Adidas en super fijn! De binnenkant is heel lekker zacht :)

Voor de hardlopers onder ons, nemen jullie drinken mee? Want ik had doooorst tijdens het lopen, maar een flesje in de hand is niet ideaal..

Liefs Nanda

Follow my blog on bloglovin’

6 reacties

Opgeslagen onder Running

6 Reacties op “Running Update: Week 5

  1. Ik heb ook nooit een flesjes water mee of iets dergelijks. Ik zorg dat ik voordat ik ga rennen een glas water drink, meestal voorkomt dat wel een beetje de dorst, en als ik terugkom drink ik er ook gelijk twee. Ik ren al met mijn sleutels en telefoon in mijn handen dus plek voor een flesje heb ik niet meer :-).

  2. Wat een leuk broekje! En ach, een keer minder lopen is ook niet erg. Altijd beter dan helemaal niet!

  3. Leuk broekje is dat! Ik zie weleens mensen rennen met een soort ‘gordeltje’ van kleine drinkflesjes. Dat lijkt me wel praktisch? Zelf doe ik voornamelijk aan wielrennen en fitness, dus het probleem van watergebrek speelt daar niet :)

  4. geweldig!!!! super leuke outfit ook:D

  5. Wat een leuke outfit zeg! Maakt niet uit dat je twee keer bent geweest in plaats van drie keer. Je bent in ieder geval geweest. xx

Geef een reactie

