Juli: Geluksmomenten

Wat ik bij andere blogs erg leuk vind om te lezen zijn posts met dingen waar ze blij van zijn geworden, fijne dingen van de afgelopen periode. Ik wilde ook zoiets op mijn blog gaan doen, maar niet te vaak. Zo gezegd zo gedaan, er is een nieuwe categorie geboren: Geluksmomenten, per maand omschreven. Hier is deel 1!

IMG_20130629_162323

IMG_20130720_024910

IMAG0500 IMG_20130722_133427

IMG-20130710-WA0001

IMG_20130723_223236  IMG-20130718-WA0002

IMG-20130721-WA0001

IMG-20130721-WA0004

IMAG0530

Ik kan moeilijk geloven dat het alweer augustus is! Voor we het weten is het weer kerst, let op mijn woorden ;)

Juli was een fijne maand. Het begon met mijn vakantie, in Portugal.  Ook at ik veel lekkere dingen (uiteraard!) en genoot ik van de zon. Daarnaast heb ik veel gewerkt en een flatje bezichtigd, plannen om mijn studentenhuis te verlaten zijn er al langer. Ik kocht eindelijk de perfecte NB schoenen en ging een dagje naar de Veluwse Bron. Ik maakte progressie met mijn hardloopkunsten en uiteraard werd er ook veel gegeten en geborreld op het terras.

Juli was een heerlijke maand, laat augustus maar komen want die beloofd ook goed te worden!

Liefs Nanda

Follow my blog on bloglovin’

12 reacties

Opgeslagen onder Love

12 Reacties op “Juli: Geluksmomenten

  1. Klinkt als een heerlijke fijne maand! Op naar een nieuwe goeie maand augustus!

  2. ikbenirisniet

    Wat een fijne en vrolijke foto’s! En de tijd gaat echt snel inderdaad, phoe. Maar laat Kerstmis maar komen hoor, dat weer vind ik een stuk aangenamer :D

  3. Leuke foto’s en ik ben het met je eens wat betreft de geluksmomentjes. Ook al zijn het die van anderen, ik word er zelf ook wel blij van. En jaaa, je hebt New Balance! Weet nog dat je een half jaar geleden ofzo op mijn blog een reactie achterliet dat je ze misschien wilde gaan halen. Vind het een hele mooie kleur! En ze staan ook leuk bij die broek (voor zo ver ik het kan zien dan, haha).

    • Nanda

      Ja eindelijk New Balance haha! Ik was door jouw enthousiasme over die schoenen overtuigd, maar het goede model en de juiste kleur vinden was nogal een uitdaging ;) ze lopen inderdaad heerlijk!

  4. iliveformydreams

    Fijne foto’s!

  5. Ik zie inderdaad een heleboel fijne momentjes langskomen, genieten!

  6. T

    wat een fijne momenten. je rok is trouwens awesome

  7. Wat een leuke foto’s allemaal. Ziet er uit als een hele fijne maand. Happy August!

Geef een reactie

