Wrap met vijgenjam, perencompote en dadels

IMG_2299-001 IMG_2303-001

Wraps vind ik heerlijk, het liefste met een koude vulling en als het even kan een warme zomeravond. Als ik wraps maak eindig ik meestal bij de kip-avocado-tomaten-zure room-mais variant maar er zijn natuurlijk veel meer lekkere combinaties. Ik ging op zoek en kwam uit bij een heerlijke gerecht wat ik iets heb aangepast naar deze versie:

Benodigdheden voor twee wraps

Benodigdheden voor de perencompote
– 3 vijgen
– handje witte druiven
– een kwart peer, geschilt en in stukjes gesneden
– Een paar vijgen in stukjes gesneden
– zout

Benodigheden voor de wrapvulling
– 2 grote wraps
– 2 eetlepels kruiden(room)kaas
– paar plakken spek
– Rucola of veldsla
– De zelf gemaakte perencompote

Als eerste besmeer je de wrap met de kruidenkaas, dan leg je er plakjes spek op. Hier bovenop smeer je de perencompote en als laatste een paar blaadjes sla.

Eet smakelijk!

liefs

Follow my blog on bloglovin’

12 reacties

Opgeslagen onder Food

12 Reacties op “Wrap met vijgenjam, perencompote en dadels

  1. Wat een origineel wrap recept! Lijkt me lekker.

  2. Ohhhhh, die lijkt me echt overheerlijk!

  3. Klinkt heel lekker zeg! Zou ik zelf niet opkomen om zoiets te maken ;). Maar voor zomer dagen ideaal!

    xx Farah

  4. Dat ziet er ge-wel-dig uit! Ik hou van wraps!

  5. ooh dat ziet er zo heerlijk uit!

  6. Dit lijkt me heel lekker!

  7. heerlijk dit!!!! ga ik ook een keer proberen

  8. Mmm dat ziet er zo lekker uit! Misschien neem ik dit vanavond wel. :)

Geef een reactie

