Running update week 2,3 en 4

IMAG0472-001 IMAG0476-001

Week 2: 22 juni tm 29 juni
Week 2 was een halve hardloopweek, ik had maar 2x gelopen want woensdagavond zat ik in het vliegtuig naar Portugal.
Na deze 1,5 week had ik zoveel zin om weer te gaan lopen, dus zondags stond ik al vroeg naast mijn bed voor de laatste training van de week, 22 minuten.
Des te groter was de teleurstelling dat het er gewoon niet uit kwam, waardoor het kwam weet ik niet, maar ik faalde hard. Niet leuk want ik heb al veel vaker veel verder gelopen.

Week 3: 7 juli tm 14 juli
Week 3 begon ik slecht, want ik had amper gelopen. Veel vroege drukke diensten op het werk na de vakantie deden me de das om en had ’s avonds geen zin meer om te lopen. Donderdag 11 juli begon ik met een poging 2 van de laatste training van 22 minuten. Ik had zin om te lopen, ik besloot eens een nieuwe route te proberen en had nieuwe muziek op mijn telefoon gezet. Dat deed wonderen, want de 22 minuten waren zo voorbij! :)
Het weekend van 13 en 14 juli heb ik stil gezeten, we hadden geen warm water bij ons in huis en na het hardlopen onder een ijskoude douche vond ik geen goed idee. Balen, want ik had meer moeten lopen om op schema te blijven.

Week 4: 15 juli tm 21 juli
Deze week liep ik 2x 25 minuten en een keer 28 minuten. Wat betekent dat ik deze week ook netjes volbracht heb! En dat voelt goed, met een beetje geluk kan ik eind augustus 10 km lopen en dat vooruitzicht maakt me blij :)
Ik ben deze week richting de paleistuinen van Paleis Het Loo gelopen, heerlijk in de schaduw en een prachtige omgeving. Dan zijn die minuten zo voorbij. Komende week wordt weer een stukje zwaarder, maar ik heb er zin in. Het voelt goed om weer zoveel hard te lopen!

Vanaf nu zal ik elke week weer netjes een update posten.

liefs

Follow my blog on bloglovin’

7 reacties

Opgeslagen onder Running

7 Reacties op “Running update week 2,3 en 4

  1. Goed bezig! Heb je een programma of schema waar je dat mee bij houdt? Succes ermee weer van de week!

    • Nanda

      Ja, zo’n app voor 10 km. Ik kon al wel 5, maar had een gigantische hardloop dip dus dacht misschien is dit goed voor de motivatie :)

  2. iliveformydreams

    Goed bezig!!

  3. ikbenirisniet

    Goed man! Ik heb vrij weinig gelopen eigenlijk, met deze hitte trek ik dat echt niet. Maar komt wel weer, hopelijk morgen! En nog een schouderklopje voor jou.

  4. Goed bezig! Deze week is het heel warm, dat lijkt me toch zwaar lopen. Toch ga ik ook proberen te fietsen. Veel loopplezier!

Geef een reactie

