Portugal – Armacao De Pera

IMG_1404-001

Vorige week ben ik voor het eerst naar Portugal geweest, en wauw, wat een prachtig land is dat! We hadden een appartement in het plaatsje Armacao De Pera, ongeveer 15 km naast Albufeira.

In de 1,5 week dat we zijn geweest hebben we zoveel dingen gezien, gegeten, gedronken en gefotografeerd dat ik het onmogelijk in een post kon zetten. Vandaag post 1 online, ik laat jullie kennis maken met Armacao De Pera!

We verbleven in het appartementen complex Algar, niet heel luxe, maar de kwaliteit staat in verhouding tot wat je betaald. Want het appartement is niet duur, en je zit aan de boulevard. Drie stappen en we lagen op het strand, perfect! Om de hoek zitten de winkeltjes, en aan de andere kant van het appartement zijn de restaurants. De ligging is dus ideaal.

Om heel eerlijk te zijn is er in Armacao De Pera verder niet veel te beleven, het enige wat wij daar hebben gedaan is aan het strand gelegen, gegeten en overnacht natuurlijk. :) (Het strand bij Armacao de Pera is overigens erg fijn, niet heel breed maar wel heel lang) Omdat het een oceaan is en geen zee waren de golven soms erg hoog en stond er een sterke stroming. Maar op de momenten dat dat niet zo was was het er echt heerlijk en ik kan echt genieten van zwemmen in de zee!

Het eten en drinken in Armacao De Pera is niet duur, je kunt voor ongeveer 35 euro pp genieten van een 3 gangen diner en een liter cocktail (met veel drank, daar zijn de portugezen niet zuinig mee) kost 8,50 en een fles wijn in een restaurant 9,00. Dikke prima dacht ik zo! En elders in Portugal kun je zelfs nog goedkoper eten, echt verbazend.

Ik heb voor jullie de mooiste en leukste foto’s uitgezocht van Armacao De Pera, gedurende de komende tijd zullen er meer Portugal blogjes voorbij komen.

IMG_1388 IMG_1391

IMG_1403

IMG_1404-001 IMG_1411-001 IMG_1428-001 IMG_1449-001 IMG_1456-001 IMG_2275-001 IMG_2276-001 IMG_2277-001 IMG_2279-001

Tot zover mijn post over Armacao De Pera, voor de liefhebber heb ik nog een aantal strand en food foto’s op mijn Instagram staan :)

liefs

Follow my blog on bloglovin’

7 reacties

Opgeslagen onder Travels

7 Reacties op “Portugal – Armacao De Pera

  1. Leuk! Ik ben helaas nog nooit in Portugal geweest maar dat duurt hopelijk niet lang meer.

  2. Lijkt me een geweldig land, ik wil zeker nog heel graag Portugal ontdekken, dus ik ga je blogs volgen!

  3. Heerlijke en mooie foto’s, fijn! Lekker even er tussen uit.

  4. Leuke foto’s! Portugal lijkt me geweldig; ben er nog nooit geweest, dus kan niet wachten op jouw andere posts!

  5. Ahhh nu wil ik terug naar Portugal! Zo makkelijk om verliefd te worden op dat land, :)

  6. T

    jeetje. het blijft wow

Geef een reactie

