Salade Inspiratie

In de weken voordat ik op vakantie ging at ik lekker veel salades, ik moest tenslotte wel in mijn bikini passen ;)
hieronder 3 heerlijke salades die gezond, licht en makkelijk te bereiden zijn:

IMG_1345-001

Rucola met watermeloen, feta, avocado, munt en een beetje olijfolie. Dit was de eerste keer dat ik een salade met watermeloen at en hij viel erg in de smaak!

IMG_1249-001

Witlof salade met kiwi, mandarijn, walnoten en geitenkaas. Als dressing kun je kiezen voor een yoghurt dressing, ik heb deze salade zonder dressing gegeten. De combinatie klinkt wellicht een beetje raar, maar deze salade is heerlijk en vult goed.

IMG_1268-001

Aubergine met zure room gemengd met yoghurt en peper en granaatappelpitjes op een bedje van verse spinazie. Dat ziet er niet alleen mooi uit, maar is erg gezond en smakelijk.

Eet smakelijk :)

liefs

Follow my blog on bloglovin’

8 reacties

Opgeslagen onder Love

8 Reacties op “Salade Inspiratie

  1. Oh goddelijkheid, ik hou van salades <3

  2. I love salades! :) Ik maak zelf vaak Griekse salade met feta en olijven. Yummie! :)

  3. Is het aubergine gerechtje uit de Plenty? Die eet ik ook heel vaak en is altijd een succes :) Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe lens, want ik zit er ook overna te denken om die te kopen. Ben je er blij mee? Fotografeert hij mooi? Zoals je had verwacht? Veel liefs en een mooie dag, xx

    • Nanda

      Nee dit recept komt niet daar vandaan, ik geloof dat ik een variant heb gemaakt op de allerhande versie :) en ik zal je dit weekend even een mailtje sturen met mijn ervaringen wat betreft de 50mm, als je dat leuk vindt? :)

  4. Wat een lekkere, kleurrijke salades! Ik ben vooral benieuwd naar de laatste, die ziet er spannend uit haha.

Geef een reactie

