10 Km training week 1

2013-06-20_20-55-01

Week 1 is voorspoedig verlopen, heb netjes 3x gelopen deze week (zelfs een keer ’s avonds na mijn werk, schouder klopje!) en het voelt goed doelen te behalen. Ik geef toe, het was geen spannende week want de trainingen vielen best mee en ik wist van mezelf dat ik het kon maar ik had toch dat bewijs nodig.
En dat heb ik nu, want ik ben lekker aan het afstrepen op mijn schema en dat voelt goed! Ik heb al sinds lange tijd niet meer 3x in de week gelopen en ik kijk er naar uit om weer te gaan lopen en een streep door de training van die dag te zetten.

Deze week ben ik geëindigd met een laatste training waarin ik 20 minuten heb gelopen, wat ik op een warme dag deed.. Een sauna was er niks bij ;)  Ik probeer mijn snelheid wat op te schroeven, maar ik merk dat ik snel weer terug val op mijn oude tempo. Komende week zijn de trainingen opgedeeld in kortere stukken, wellicht krijg ik het dan voor elkaar sneller te lopen.

Volgende week maak ik de week niet helemaal af, in verband met mijn vakantie, en hardlopen op vakantie wil er bij mij nog niet zo in :p Plus dat het allemaal kofferruimte kost he..

liefs

Follow my blog on bloglovin’

2 reacties

Opgeslagen onder Running

2 Reacties op “10 Km training week 1

  1. Waauw, goed bezig, heb ik bewondering voor :-)

  2. Super goed! Neee… hardlopen op vakantie is ook zo overdreven he ;)

Geef een reactie

