Snapshot

IMG_1217-001

Deze foto is een poging om een uitgebloeide paardenbloem vast te leggen. Nadat ik met een vriend van mijn vader vogels had gefotografeerd reden we langs een veld vol paardenbloemen. Nadat ik ‘STOP ik wil wat proberen!’ heb geroepen zijn we uitgestapt en hebben we geprobeerd dit tafereel fatsoenlijk vast te leggen. Hij blies, ik fotografeerde. En die bloem vast leggen, waar de blaadjes vanaf waaien is nog best lastig. Want de bloem moet scherp zijn en de weg waaiende deeltjes ook.. Lang verhaal kort; dit is het beste resultaat wat er tussen zat. Leuk om zo nieuwe dingen te proberen :)

liefs

 

Follow my blog on bloglovin’

8 reacties

Opgeslagen onder Love

8 Reacties op “Snapshot

  1. Wat grappig, ik heb voor een schoolproject ook iets gedaan met een paardenbloem + wegwaaiende zaadjes. Het was een linosnede, jouw afbeelding is eigenlijk precies de fotoversie ervan! Leuk gedaan (:

  2. Haha herkenbaar: STOP! Ik vind hem super mooi!

Geef een reactie

