Italiaanse Bol Met Aubergine & Courgette

IMG_0535-001
Nu het eindelijk wat warmer wordt merk ik dat ik minder behoefte heb aan een warm diner. Daarom lunch ik altijd wat uitgebreider zodat ik ’s avonds een maaltijd salade kan eten.

Dit snelle broodjes is hier ideaal voor, het is snel klaar en vult goed.

Benodigdheden:
Italiaanse bol
Kwart aubergine
Kwart courgette
Hummus (ik koos voor de aubergine variant)
Peper & Zout

Snij de aubergine en courgette in blokjes of reepjes en bak ze in de pan.
Snij ondetussen de Italiaanse bol doormidden en besmeer met hummus. Als de aubergine en courgette gaar zijn leg je ze erboven op. Een beetje peper en zout erover, eventueel nog wat rucola en klaar is je snelle lunch!

Eet smakelijk.

liefsFollow my blog on bloglovin’

5 reacties

Opgeslagen onder Food

5 Reacties op “Italiaanse Bol Met Aubergine & Courgette

  1. Klinkt heerlijk! Ik ben dol op dit soort broodjes!

  2. Ziet er heerlijk uit! Ik volg je nu op Bloglovin :)

  3. Mmm dat ziet er echt heerlijk uit! Ga ik eens proberen. :)

Geef een reactie

