Snapshot: Amsterdam

IMG_20130601_120845 IMG_20130605_211717

Afgelopen weekend was ik bij een vriendinnetje in Amsterdam en had haar al te lang niet meer gezien. We hebben heerlijk op het terras gezeten, wijn gedronken, sushi gegeten en gewinkeld. Zondags hebben we geluncht aan het water in de zon, laat de zomer maar beginnen!

Sinds ik meer bezig ben met fotograferen kan ik op een andere manier genieten van een stad en afgelopen week had ik dat met Amsterdam en ik kon het niet laten bovenstaande foto’s (met mijn telefoon weliswaar..) vast te leggen.. Het wordt tijd voor een bezoekje aan Amsterdam in gezelschap van mijn Canon :)

liefsFollow my blog on bloglovin’

7 reacties

Opgeslagen onder Snapshot

7 Reacties op “Snapshot: Amsterdam

  1. Heerlijk! Amsterdam is altijd een goed idee!

  2. Amsterdam! :) levende stad

  3. ja he! Ik ben het zo eens met wat je schrijft over foto’s maken en opeens anders van een stad genieten :) Er zijn mensen die zó opgaan in hun camera dat ze eigenlijk niks meer zien, maar zelf vind ik het juist een fantastisch “hulpmiddel” om júist op extra fijne dingen (en details) te letten. en Amsterdam is inderdaad een fijne stad daarvoor! Ben benieuwd naar wat je gaat zien tijdens je Canon-tripje :)

  4. Amsterdam is leuk he! Ik ga volgende week zondag ook, en zeker dat mijn Canon dan ook mee gaat :-)

Geef een reactie

