Portugal It Is!

Na een hele tijd wikken en wegen, overleggen met vriendinnetje en vakantiewebsites afstruinen is het ons gelukt een vakantiebestemming te kiezen waar we allebei blij mee zijn: Portugal! De Algarve wel te verstaan.

Ik vind het belangrijk om naar een plek te gaan waar mooie natuur is en waar ik nog nooit ben geweest. Daarnaast ben ik gek op de zee, dus een bestemming waar zee in de buurt is, of op rij afstand is een pre.

We gaan naar Armacao De Pera, zo’n 15 km naast Albufeira. Dit is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijvoorbeeld de stad Faro, en niet te ver van Albufeira verwijderd waar we ook vast een avond zullen spenderen… Armacao De Pera heeft een prachtig strand en ons appartement ligt hier tegenover, dus aan rust is geen gebrek. En ik ga lekker bruinbakken!
Kortom: De Algarve is de perfecte bestemming, en ik kan niet wachten om eind juni in het vliegtuig te stappen!

Wat zijn jullie vakantieplannen?

liefs

Follow my blog on bloglovin’

19 reacties

Opgeslagen onder Travels

19 Reacties op “Portugal It Is!

  1. Ja goede keus! Ik ben in maart naar de Algarve geweest en het was prachtig!
    Huren jullie ook een autotje? Is wel een aanrader!

    • Nanda

      Ja die is al gereserveerd! Heb meteen even op jouw blog gekeken naar je posts over de Algarve en ziet er inderdaad prachtig uit! Neem je tips zeker mee :)

  2. Ik ben deze zomer ook onder andere te vinden in Portugal, we lopen elkaar net mis, ik ben er een maandje later. Wij gaan voor een rondreis met de auto drie weken en rijden van Lissabon naar o.a. het begin van de Algarve! Ook superveel zin in! Geniet er enorm van en je laat ongetwijfeld weten hoe het was!

  3. Dat wordt vast een heerlijke vakantie, vind je blog ook erg leuk trouwens! Bedankt voor je reacties op m’n blog, altijd fijn om te lezen!

  4. Heerlijk! Goede keus gemaakt denk ik zo;)! Fijn ook dat er verschillende bezigheden in de buurt te verkennen zijn!

  5. Portugal lijkt me erg mooi. Ik ben er nog nooit geweest. Dit jaar ga ik naar Toscane. Voor mij ook de eerste keer :) enorm veel zin in.

  6. T

    lijkt me een heel mooi land. Ben benieuwd naar je ervaringen en vindingen

  7. Ik ben hopeloos verliefd op Portugal (en dan vooral Lissabon), maar in de Algarve ben ik nog niet geraakt! Moet er zeker van komen als ik terugga binnenkort!

  8. Oh, daar wil ik nog zo graag heen! Lijkt me een ontzettend leuk, veel plezier alvast!

  9. Lekker zeg!
    Ik ga naar Valencia! :)

  10. Ik ben een paar jaar geleden een weekje in Albufeira geweest en een weekje in een ander dorpje (wat volgens mij niet in de Algarve was, was in the middle of nowhere haha) en ik heb het echt geweldig naar mijn zin gehad! Ik vond vooral een dagje naar Lagos erg leuk, de strandjes daar waren echt super mooi en ook Ilha de Tavira was súper mooi! Dat is een (schier)eilandje met echt parelwitte stranden. In Albufeira zit trouwens een heel erg lekker restaurantje, waar je de lekkerste verse krab kunt eten die er bestaat (als je daar van houdt natuurlijk), dat heet Restaurante The Fishermans Tavern, zit in het nieuwe gedeelte en oh, het water loopt me alweer in de mond als ik er aan denk haha.

  11. ziet er zo prachtig uit ben er zelf nooit geweest maar ben benieuwd naar je vakantie fotos

  12. Klinkt als een heerlijke vakantie! Ben zelf nooit in Portugal geweest maar zal graag een keer willen gaan!

  13. Mooie foto’s! Ben zelf nog nooit naar Portugal geweest, maar nu ik de foto’s zie, moet ik daar misschien toch eens werk van maken :)

  14. Gaaf! Hier wil ik ook heel graag een keer heen.

Geef een reactie

