Snapshot: Diana Lens

IMG_1283-002 IMG_1289

Afgelopen paar dagen had ik een Diana lens van een collega te leen, en ik moet bekennen dat ik niet zo onder de indruk ben. Ik had echt een tof idee in gedacht, maar vond het effect nihil en kreeg close ups niet heel scherp. Des al niettemin geeft het een leuk effect, maar ik zou sneller voor een Diana camera kiezen maar dit is een een goedkopere optie dus vond het het proberen waard!

Heeft iemand ervaringen met een Diana lens/camera?

liefs

1 reactie

Opgeslagen onder Snapshot

Een Reactie op “Snapshot: Diana Lens

  1. T

    ik heb de Diana Lomo en ben inderdaad ook niet zo onder de indruk. De holga lens vind ik wel weer leuk omdat je echt van die zanderige foto’ s krijgt

Geef een reactie

