It’s Time For Couscous

IMG_0788-001

Als het weer iets warmer wordt en ik geen zin meer heb in hele zware maaltijden eet ik veel couscous.
Couscous is eigenlijk net als risotto en quinoa, je kunt er zoveel verschillende ingrediënten door doen! Deze variant is met amandelen, appel en gedroogde cranberries en de afmetingen van de hoeveelheden luisteren niet zo nauw ;) Een heel snel maar smakelijk gerecht.

Ingredienten:
Een pak couscous
2 appels
naar smaak gedroogde cranberries en amandelen
rozemarijn
eventueel rozijnen

Bereidingswijze:
Couscous volgens aanwijzingen op het pak bereiden, appel snijden en amandelen roosteren in de pan. Rozemarijn even mee roosteren en het geheel door elkaar mengen en de gedroogde cranberries toevoegen. 

48A98F98DB0CE068EE313597BD96EE7A

Follow my blog on bloglovin’

6 reacties

Opgeslagen onder Food

6 Reacties op “It’s Time For Couscous

  1. Klinkt heerlijk, dat ga ik zeker eens maken!!

  2. wil ik ook eens proberen!

  3. Door jou heb ik de couscous weer ontdekt! Klinkt als een lekker recept, zeker nu ik cranberries in huis heb… Yum.

  4. Heerlijk, deze ga ik ook eens maken! Hmmm!

    Met sinaasappel is ook heerlijk!

  5. Klinkt goed voor de zomer (als ze eens meer dan enkel meteorologisch haar intrede komt doen)! :)

Geef een reactie

