When I Was In London..

London quote

l

– In London dronk ik mijn eerste Starbucks koffie.

– De stad waar de meeste mensen met een prachtig accent praten, waar iedereen vriendelijk is en waar het leven ’s nachts ook door gaat.

– In London is het not done om uit te gaan in spijkerbroek.

– De boeken en dvd’s zijn stukken goedkoper

– In London kocht ik mijn eerste paar Uggs.

– Ik heb amper spijkerbroeken gedragen in London.

– Nog nooit gaf ik zoveel geld uit aan kleding.

– Ook ben ik nog nooit zoveel aangekomen als tijdens mijn stage  (drank drank drank.. gevolg: +7 kg in 6 maanden! JAWEL) .

– Er werd dan ook 5 avonden per week gestapt, in London zijn de clubs zelfs druk op maandag avond. Daar moest gebruik gemaakt van worden.

– Er ging altijd wel een bus naar huis.

– Als ik de nummers Meet Me Halfway van BEP en Bad Romance van Lady Gaga hoor, bevind ik me weer in London.

– Na mijn late receptie dienst kon ik gewoon nog boodschappen doen, als ik dat zou willen. Vaak hield ik het bij een zak chips. (+ 7 kg he).

– Het centrum van London is erg schoon, zelfs de stoep wordt daar gedweild. En dat is geen grapje, met machines maar soms ook door winkel eigenaren met een mop.

– Uitgaan in een spijkerbroek kon echt niet, zelfs bij -5 staan de Engelsen in strapless jurkjes en 10 cm hakken te dansen of zelfs buiten rustig te roken.

Echt jongens, London is mijn droomstad! <3

48A98F98DB0CE068EE313597BD96EE7A

Follow my blog on bloglovin’

7 reacties

Opgeslagen onder Love, Travels

7 Reacties op “When I Was In London..

  1. London is inderdaad echt geweldig! Inmiddels is het al een hele tijd geleden dat ik er op bezoek bent geweest en ik wil echt graag weer terug. Toen was het inderdaad ook zo dat ik niemand in spijkerbroek zag lopen. Het was zonnig en ieder meisje liep rond in een zomerjurkje!

  2. Bo

    Ik ben nooit naar Londen geweest, maar als ik dit zo lees wil ik het nog sneller bezoeken! Grappig dat ze de stoep dweilen, wel heel netjes dus ^^

  3. Wat een leuke tag! Ik wil zelf ook weer graag naar Londen!

    X

  4. T

    de uitgaanslook :’) ik vind het nog steeds hilarisch. Wat voor stage heb je eigenlijk gedaan

  5. Ik hoor alleen maar positieve geluid over Londen!
    Ook grappig dat iedereen zegt dat niemand daar spijkerbroeken draagt =D

  6. Ik hou ook van Londen, heb er 3 maanden gewoond en zou zo wel weer terug willen!

Geef een reactie

