Running: 5K

IMG-20130102-00620

Morgen is het zover, dan loop ik mijn eerste hardloopwedstrijd! Met het hotel doen we mee met de Ijsselloop in Deventer. Het parcours kan zwaar zijn, aangezien het langs de Ijssel al-tijd waait en wind en ik geen goede vrienden zijn. Daarom heb ik geen spannende afstand gekozen, de 10K is net iets te hoog gegrepen dus ga voor de 5K.

Het wordt morgen lekker weer, en ik ben in het bezit van twee nieuwe korte broekjes dus dat ik die aankan is al een motivatie punt natuurlijk! De afgelopen keer dat ik heb getraind heb ik een dramatische 5K gelopen, dus die motivatie is nodig ;)
Dat ik hem uit ga lopen staat vast, en ik hoop echt onder de 35 minuten, maar misschien moet ik genoegen nemen met onder de 40.. Ben een beetje bang dat ik mezelf over de kop ga lopen en dan is 5K ook nog ver.

Nu zit ik alleen nog met de vragen wat ik ga eten morgen, ik begin om 15.00 en of ik in t-shirt ga of toch een winddicht dun jasje aandoe…

Ik ben benieuwd naar het resultaat en mijn ervaringen, maar ik ga vooral genieten van het mooie lente weer!

48A98F98DB0CE068EE313597BD96EE7A

Follow my blog on bloglovin’

4 reacties

Opgeslagen onder Running

4 Reacties op “Running: 5K

  1. Ben blij dat het allemaal gelukt is! Op naar de tien? :)

Geef een reactie

