Oh London..

London Trough The Years

Nieuwe map (2)1

Mijn eerste keer London was toen ik 17 was. Met papa mama en mijn broertje gingen we een paar dagen weg. We hebben in 2 dagen een poging gedaan om heel Londen te bekijken, en dat was aardig gelukt. Maar om nou te zeggen dat ik heel enthousiast was over London, nee. Dat niet.

Toen ik 18 was begon ik aan de Hogere Hotelschool en in mijn tweede jaar stond de eerste buitenlandse stage voor de deur. Ik moest en zou naar Australie. Dit lukte op dat moment niet en ik had nog 2 maand om iets anders te regelen. School opperde London of Antwerpen. Nou neigde ik destijds meer naar Antwerpen (ja ECHT), maar dit idee hebben mijn ouders mij snel uit mijn hoofd gepraat, London moest het worden.
Na veel wikken en wegen ben ik akkoord gegaan en reisde ik in juni naar London om een vriendinnetje die daar zat te bezoeken en gelijk een sollicatie voor een stage te doen.
Die stage heb ik gekregen, en na 6 maand London heb ik tranen met tuiten gehuild toen ik weer op Nederlandse bodem stond. En vanaf dat moment wist ik dat ik daar terug ging komen. Zo snel mogelijk.

Dat is gebeurd, na mijn stage ben ik nog 4 keer naar London geweest en nu staat dus in totaal mijn 7e keer London voor de deur. En ik ben nog steeds verliefd, telkens als ik London binnen kom is het thuiskomen.. London is prachtig en 15 april mag ik er eindelijk weer naartoe. Ik kan niet wachten!!

Zijn jullie wel eens in London geweest? Denken jullie er ook zo over, of heb je dit gevoel met een andere stad?

48A98F98DB0CE068EE313597BD96EE7A

Follow my blog on bloglovin’

12 reacties

Opgeslagen onder Love

12 Reacties op “Oh London..

  1. Wat gaaf dat je daar stage hebt gelopen!
    Ik ben nog nooit in Londen geweest maar wil er graag naar toe!

  2. Jaaa, <3 voor Londen! Ik was er vorig jaar september voor het laatst, heerlijke stad! Veel plezier!

  3. Oh Londen…. Ik ben echt verliefd op die stad, geweldig! Ik ben er nu 3 keer geweest, de eerste 2 keer waren gewoon geweldig maar toen ik de laatste keer huilend in de bus richting het vliegveld zat wist ik echt zeker dat ik daar later ga wonen.. Het is zo gek wat een stad met je kan doen, hoe magisch Londen is..

  4. Ik ben dol op Londen! Wil graag snel weer!

    X

  5. Ik heb precies hetzelfde met Londen! Ik ben er nu… 3 keer geweest volgens mij. Ik zou er heel graag een jaar studeren!

  6. Super leuk dat je weer gaat! Ik vind die stad ook geweldig, hoop snel voor een vierde keer te gaan :)

  7. Ik huil nog steeds geregeld tranen met tuiten omdat ik terug ben uit Londen. Zo’n onwijs mooie ervaring om daar te hebben gewoond. Te hebben geleefd. Oh man, wat wil ik weer terug. NU!

  8. T

    bij mij is het ook echt een derde thuis. En elke keer voelt het als een homecoming, ik hoop er ooit nog te gaan wonen.

Geef een reactie

