In April..

IMG_0170-001

 

..Schijnt de zon! (althans de eerste dag geeft goede hoop)

..Ga ik ein-de-lijk weer eens naar Londen, met een vriendinnetje, hier zit ik al ruim een halfjaar op te wachten!

..Loop ik mijn eerste hardloopwedstrijd. De keuze is toch gevallen op 5 km, (ja lekker safe ik weet het..) want ik heb echt teveel op de bank gezeten afgelopen tijd

..Is het langer licht!

..Is de start van veel festival-kaart-verkopen, jeej!

..Hoop ik op terras weer, mijn zomer outfits en zonnebrillen roepen mijn naam.

..Is het get-bikini-ready maand. Annemerel heeft een aantal challenges bedacht, maar ook de dames van GL2R hebben een stappenplan opgezet. En dat bikini ready worden he, is hoog nodig.

..Ga ik veel fruit eten.

..Staan er veel date avonden met vriendinnetjes in de planning!

..Ga ik mijn SLR eens goed ontdekken, eens alle functies onder de loep nemen en het is langer licht dus meer mogelijkheden.

Hebben jullie leuke vooruitzichten in April? :)

Follow my blog on bloglovin’

7 reacties

Opgeslagen onder Love

7 Reacties op “In April..

  1. Ik hoop op zon met warmte!
    Kan ik lekker buiten sporten en werken aan dat bikini figuur ;)

    Veel plezier in Londen!

  2. Eva

    Londen, Londen <3 Geef Roos een knuffel van me!

  3. Wat super leuk dat je naar Londen gaat! Veel plezier vast!

  4. T

    leuke dingen om naar uit te kijken! Ik ga ook naar London, maar ik zit ook in de spanning of mijn visum voor stage wordt goedgekeurd *whaah*

Geef een reactie

