TV Shows To Look Forward To

Ik ben verslaafd aan tv series. Ik volg er te veel, begin zelfs de tel een beetje krijt te raken, maar ik vind het heerlijk om ’s ochtends wakker te worden met een nieuwe aflevering. Ik kijk uit naar de gebeurtenissen, de kleding, de spannende momenten..
Maar bijna al mijn series hebben momenteel een zomerstop, The Lying Game, Pretty Little Liars, volgende week is alweer de laatste Revenge aflevering.

Nu staat het eerste seizoen Suits al op mijn laptop, wil ik graag Grey’s nog een keer kijken, er is een nieuw seizoen van How I Met Your Mother.. Toch vond ik dit ook een goed moment om eens wat serie inspiratie op te doen voor nieuwe shows die gaan komen, of net begonnen zijn, om mijn serie verslaving wat in toom te kunnen houden.

Ravenswood

Pretty Little Liars fans opgelet, de serie krijgt een spin off. JA ECHT. Zullen we een vreugdedansje doen? De serie heet Ravenswood. In de buurt van Rosewood (waar PLL zich afspeelt) bevindt zich een stadje genaamd Ravenswood waar vijf onbekende mensen aan elkaar gebonden zijn door een dodelijke vloek. Samen moeten ze in de geschiedenis van het stadje duiken om tot een oplossing te komen. Zoals scenarioschrijfster van PLL & Ravenswood I. Marlene King op Twitter zei: 
“We can’t tell you who’s in it yet. Like Rosewood, Ravenswood has dark secrets.”
Of het echt een spin off is moet nog blijken, ik vraag me af of er acteurs van PLL mee doen in Ravenswood, ik heb het idee dat het verhaal meer gebaseerd is op PLL dan dat het een spin off is. Het beloofd spannend te worden, ik kijk nu al uit naar de prachtige kleding en de spannende afleveringen.. De serie gaat in oktober in premiere, na de halloween aflevering van PLL. Ik kan niet wachten!

Deception / Infamous

Wanneer de rijke en beruchte partygirl Vivian Bowers dood wordt aangetroffen na een overdosis is de wereld niet verbaasd. De erfgename van het Bowers farmaceutisch imperium was met haar gedrag jarenlang een ideaal target voor de tabloids: knap, sociaal en nu dus dood op 32-jarige leeftijd. Maar volgens FBI-agent Will Moreno zit er maar achter de dood. Hij gelooft niet in het verhaal van een overdosis, maar denkt dat het meisje vermoord werd. Hij bedenkt een sluw plan om de waarheid te ontdekken en dat plan is rechercheur Joanna Locasto die Vivian haar beste vriendin was. Ze kent Vivian via haar moeder, zij was schoonmaakster voor de familie Bowers.
Op de begrafenis van Vivian blijkt dat de Bowers Joanna nog niet vergeten zijn en sluiten ze haar weer in de armen. Het is de perfecte voorzet voor een undercoveroperatie. Al gauw ontdekt Joanna een web van intriges, duistere geheimen en aanwijzingen dat Vivian’s leven in gevaar was. Maar hoe dieper ze in haar undercover duikt, raakt Joanna terug verstrikt in de wereld van vroeger. Ze komt een oude vlam tegen en herontdekt de voordelen van het luxueuze leven dat ze ooit kende.
Deception (soms ook wel bekend onder de naam Infamous) telt momenteel 11 afleveringen EN IS…..

Twisted

Na de seasons premiere van PLL werd de eerste aflevering van Twisted uitgezonden.
De serie gaat over een jongen genaamd Danny Dessai. Vijf jaar geleden heeft hij zijn tante vermoord en hij heeft hiervoor vast gezeten. Nu keert hij terug naar zijn geboorteplaats en probeerd oude vriendschappen weer te herstellen en te leven met de vooroordelen. Als een klasgenoot dood wordt aangetroffen is Danny hoofdverdachte nummer 1.
Aflevering twee wordt uitgezonden na de seasons premiere van PLL in juni en ik kan niet wachten! Aflevering 1 heb ik al gezien, and i’m totally hooked!!

Mistresses
Mistresses
Gebaseerd op de gelijknamige Britse serie. Oorspronkelijk zou de serie in 2009 een Canadese remake krijgen door Holly Marie Combs (Charmed), maar deze kwam niet van de grond. Een drama over vier vrouwen en hun liefdes- en seksleven, geheimen, leugens en vooral vriendschap. Er is nog niet veel bekend over deze serie en de eerste aflevering zal uitgezonden worden in de zomer.

Girls
Als laatste een serie waar ondertussen al twee seizoenen van zijn, maar die ik graag met jullie wilde delen. De serie Girls is perfect om met dit druilerige weer te knallen (en je kunt er dus gelijk een aantal seizoenen door knallen!) en gaat over vier vrouwelijke twintigers die wonen en werken in New York. De dames zijn allemaal erg verschillend en hebben zo hun eigen dilemma’s en mannenproblemen. Heerlijke serie in de trant van The Sex And The City.. What’s not to like?

Follow my blog on bloglovin’

6 reacties

Opgeslagen onder Love

6 Reacties op “TV Shows To Look Forward To

  1. Marloes Pieper

    Girls hoor ik zo veel goede reacties op! Moet het toch maar eens gaan kijken.. ik ben verslaafd aan The Walking Dead, Boardwalk Empire, Breaking Bad, Mad Men & Once Upon A Time – hahha en vast nog veeeel meer

  2. Leuk! Ik ga zeker een paar downloaden, kijken of ik er wat van vind ;-)

  3. Op het moment kijk ik dus echt helemaal niks! Je hebt me wel weer inspiratie gegeven ;-)!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en een link naar jou site! Super leuk toch :D! Zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Fijne Pasen!
    Liefs van Rosie

  4. Girls lijkt me super leuk! Ik ben vooral heel blij dat Game of Thrones weer begonnen is :)

Geef een reactie

