Liebster Award

Persoonlijke blogjes vind ik altijd lastig om te schrijven, ik vind het fijner om foto’s te laten zien, of recepten. Toen ik genomineerd werd door Natasja van WatZijZegt voor een Liebster Award vond ik het een leuke gelegenheid om eens wat over mezelf te vertellen.
Ik ben nu ruim een jaar aan het bloggen en beleef er veel plezier aan. Ik merk dat mijn artikelen en foto’s beter worden en ik meer comments krijg, hartstikke leuk! :)

De Liebster award is een ‘award’ om kleine blogs onder de aandacht te brengen. In de blog vertel je 11 random facts over jezelf en beantwoord je 11 vragen.

11 dingen over mij
– Ik word chagerijnig als ik honger heb.
– Ik drink liters thee, ik hou ook van koffie hoor, maar thee drink ik veel meer.
– Keuzes maken is niet aan mij besteed, ik ben een gigantische twijfelaar. Niet wat grote beslissingen betreft, maar wat juist de kleine beslissingen betreft. Zo zit ik al dagen te twijfelen over een tas, om precies te zijn over de kleur van de tas. Neon roze of neon geel? Ik weet het niet.
– Ik heb en vis en hij (of zij?) heet Haai.
– Ik verzamel magneten. Dit idee is ontstaan na mijn halfjaar Londen, ik nam een magneet mee. Sinds dien koop ik overal waar ik kom magneten. Ik wil ze wel zelf kopen en niet als kado krijgen, dat is niet leuk want ik moet er wel geweest zijn.
– Sinds jaren ben ik weer bezig met mijn rijbewijs, en stiekem ben ik best trots dat ik de draad weer heb opgepakt.
– Ik ben ontzettend chaotisch, maar het is voor mij wel altijd een chaotische rommel
– Ik kan erg goed presteren onder druk. Hoe hoger de druk, hoe beter het resultaat.
– Boeken lees ik altijd in het engels, zinnen zijn dan veel mooier
– Ik ben gek op kaas (hoe meer ze stinken hoe lekkerder ik ze vind) en wijn.
– Ik ben al 2,5 jaar gestopt met roken.

blog kringeltje

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben ooit begonnen met een waarbenjij.nu blog, toen ik naar Londen verhuisde voor stage. Een jaar later had ik dit account weer afgestoft voor mijn reis en stage naar Australie. Toen ik terug kwam uit Australie miste ik het schrijven. Toegegeven, ik twijfelde ook of mijn leven interessant genoeg was. Tot ik me bedacht, dat het geen persoonlijke blog hoefde te worden, dus de knoop was doorgehakt.

Welk verborgen talent heb je?
Ik ben erg zorgzaam. Ondanks dat ik in eerste instantie niet altijd zo overkom vind ik het fijn om mensen een leuke tijd te bezorgen. Klagende gasten op mijn werk kan ik dan ook erg goed hebben, des te groter is de uitdaging om ze weer blij naar huis te laten gaan :)

Wat vind je jouw leukste eigenschap?
Leukste eigenschap. Pfoe. Ik sta open voor veel dingen, dus ben meestal wel over te halen voor het een of het ander. Daarnaast vind ik het een leuke eigenschap dat ik andere mensen ook enthousiast kan krijgen voor iets.

Wat zou je droombaan zijn?
Een sales of marketing functie bij een hotel met een groot budget. Het liefst in het buitenland, want Nederland mist dat soort hotels. Hoe gaaf zou het zijn om de marketing en of sales voor W Hotels te doen? 

Ook zou ik ooit wel een operational manager van een hotel willen zijn, verantwoordelijk voor meerdere afdelingen, bij springen waar nodig is en alle dingen die fout gaan oplossen. Heerlijk!

Heb je broers en/of zussen?
Ik heb een broertje, hij is 20 en heel anders dan ik ben. Ik kan het wel goed met hem vinden, maar ben het niet altijd eens met de keuzes die hij maakt. Dat komt door het karakter verschil. Daarnaast vindt hij hele andere dingen leuk dan ik.

Wat is je favoriete drankje?
Wijn! Ik kan erg gelukkig worden van een lekkere wijn, het liefst rood.

Wat is je favoriete tijdschrift?
Ik lees niet veel tijdschriften, maar als ik zou moeten kiezen wordt het de Delicious, of de Travel. Heerlijk om weg te dromen bij die mooie bestemmingen. 

Wat is de mooiste reis die je ooit hebt gemaakt?
Dat zijn er eigenlijk twee. De reis in Australie was geweldig en heb ik bovendien helemaal alleen gedaan. Alleen een maand door Australie reizen na 5 maand stage in Sydney vond ik een persoonlijke overwinning.
Maar ook mijn stage in Londen was geweldig, ook al was dit niet echt een reis. Hier heb ik engels leren praten, dit was mijn eerste stage in een groot hotel en ik was voor het eerst alleen van huis voor een langere tijd.

Hopelijk vonden jullie het leuk iets meer over mij te weten te komen :)
Normaal gesproken geef je de award door, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig kleine blogs ken. De meeste blogs die ik volg hebben hem of al ontvangen of zijn al een grote blog.

Follow my blog on bloglovin’

8 reacties

Opgeslagen onder Love

8 Reacties op “Liebster Award

  1. Leuk om te lezen! :) En wat een geweldige naam voor je vis, haha!

  2. Super leuk om te lezen. Ik ben ook een wijn fan! Enne.. neon roze of neon geel; dat is voor mij ook een zeer moeilijke keuze ;-)

  3. manuelavanbergen

    Leuk om te lezen! Wat goed dat je weer met je rijbewijs bent begonnen zeg!

  4. Leuk zo’n stukje over jezelf! En die tas, haha. Ik ben zelf voor geel gegaan omdat het wat minder ‘barbie’ is. Maar roze is toch ook wel leuk…. Oké, ik herken je probleem. ;)

Geef een reactie

