Antwerpen In Pictures

IMG_0422-001

IMG_0423-001 IMG_0424-001 IMG_0426-001 IMG_0458-001 IMG_0459-001 IMG_0460-001 IMG_0464-001  IMG_0466-001 IMG_0473-001 IMG_0474-001 IMG_0479 IMG_0481-001 IMG_0510-001 IMG_0520-003

Afgelopen weekend gingen mijn huisgenootje en ik eindelijk naar Antwerpen. De plannen waren er al langer, en in december was het weekendje dan ook geboekt.

Zaterdagochtend stapten we in een twingootje om richting het zuiden te crossen. Ondanks dat het grijs en grauw weer was vloog de tijd voorbij.

En wat is Antwerpen leuk! Ik ben wel eens een dagje in Antwerpen geweest, maar dat was met school en dan maak je zo’n stad toch anders mee. Het weekend bestond uit winkelen, veel lekker eten, wijn, cocktails en goede gesprekken.Kortom: The Good Life.

Voor we het wisten zaten we zondagavond alweer terug in de auto naar huis. Uiteraard ging dat niet zonder problemen, we hadden bij een tankstation gestopt en toen we wilden wegrijden had de twingo er opeens geen zin meer in.. Sta je dan, in de middle of nowhere. Uiteindelijk bleek het het oliepeil te zijn. Ik heb geen rijbewijs, dus laat staan dat ik weet hoe je het oliepeil bijvult… Paniek alom, dat snappen jullie. Gelukkig had huisgenootje hier meer verstand van en zaten we na een halfuurtje weer op de snelweg.

Dit was mijn eerste tripje waarbij ik een 100% reisgids mee nam in plaats van mijn oude vertrouwde Lonely Planet en dat is erg goed bevallen! De gidsen zijn duidelijk, up to date en bevatten veel leuke routes.

Deze week kunnen jullie nog een post verwachten met hotspots in Antwerpen, want er is veel gegeten afgelopen weekend, en lekker!

Follow my blog on bloglovin’

11 reacties

Opgeslagen onder Travels

11 Reacties op “Antwerpen In Pictures

  1. Antwerpen is leuk!
    Ben er twee jaar geleden geweest, tijd om weer eens te gaan! Mooie foto’s!

  2. Mooie foto’s, zo te zien is het leuk geweest. -x

  3. Natasja

    O Nan! Wat een mooie foto’s.

  4. Antwerpen lijkt me zooo leuk! Ik ben er jammer genoeg nog nooit echt geweest. Door jouw verslagje wil ik nu écht een keer gaan :)

  5. antwerpen is zo fijn! mooie foto’s heb je ook gemaakt! heb je nog een macaron gegeten?

  6. Antwerpen is zooo leuk! Klinkt goed allemaal :)

  7. Mooie foto’s! Antwerpen lijkt me ook een hele leuke stad en de 100% boekjes zijn inderdaad erg fijn! Goed om te zien dat je het naar je zin had.

  8. ze zijn heel mooi, alleen vind ik ze af en toe nogal donker… maar dat is persoonlijke smaak ;)

    • Nanda

      Bedankt voor je comment! En dat mag je zeker vinden :) Ik fotografeer nog niet zo lang met een SLR, dus ben nog een beetje de functies aan het uitproberen en heb nogal eens ruzie met het licht haha. Ze zijn inderdaad wat donker.

  9. Zelfs als het grijs en bewolkt is, is Antwerpen nog een een geweldige stad. Leuke foto’s :) Vind 100% voor stedentrips ook ideaal!

  10. Antwerpen is zo’n leuke stad! Dat mocht ik onlangs nog maar eens ontdekken tijdens een culinaire wandeling in Antwerpen met m’n collega’s. Een leuke ervaring, zeker eens doen!

Geef een reactie

