Citytrip Antwerpen

Antwerpen

Morgenochtend rijden mijn vroegere huisgenootje en ik in de auto richting Antwerpen. De stad die eigenlijk heel dichtbij is, maar waar ik nog nooit langer dan een halve dag geweest ben. En dat was met school, dus veel van Antwerpen had ik toen niet gezien. 

We verblijven in het Banks Hotel, wat eruit ziet als een prachtig hotel. Nu nog hopen dat het weer meezit, want de vooruitzichten zien er niet al te best uit. De zon die de afgelopen dagen zo fijn scheen gaat helaas niet mee.

Wat ik allemaal in Antwerpen ga doen? Natuurlijk gaat er gewinkeld worden en dat zal vast lukken met een Forever 21 en een Bershka.  Daarnaast gaat er veel gegeten worden, de lijst met leuke restaurantjes en lunch plekjes wordt langer en langer. Heel vervelend.

Het wordt een weekend vol gezelligheid, goede gesprekken met vriendinnetje, veel glazen rode wijn, lekker eten en slapen in een prachtig hotel.

Tot na het weekend!

Follow my blog on bloglovin’

16 reacties

Opgeslagen onder Love

16 Reacties op “Citytrip Antwerpen

  1. Antwerpen is leuk!
    Heel veel plezier :-)

  2. Antwerpen is supertof, geniet ervan en fijn weekend!

  3. T

    Antwerpen is awesome! Have fun

  4. Jaa Antwerpen! Fijne stad, in april ga ik er ook een weekendje naar toe. Veel plezier!

  5. Ik vind Antwerpen echt een heerlijke stad, veel plezier! (Al denk ik dat je weekendje inmiddels bijna voorbij is…)

  6. Aah ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad!

  7. Antwerpen is leuk!! Ik hoop dat je een leuk weekendje hebt gehad!

  8. Antwerpen is super gaaf! Mijn vriend en ik hebben afgesproken of wat meer weekendjes weg te doen. Lekker even tijd voor onszelf!

Geef een reactie

