Un Weekend En France

Bron

File:Montmorillon pont.JPG

Bron

Onverwachts een weekendje weg. Of nouja, ik wist het natuurlijk al wel een tijdje maar de ouders van mijn huisgenootje hebben een B&B in frankrijk en zij gaat er komend weekend naartoe. Of ik mee wilde. Uh JA?? Mijn werkrooster zat mee, dus hoefde niets te regelen en kan vannacht zo in de auto stappen om mee te rijden naar Journet, Frankrijk. Hoe luxe?

Na een gigantische drukke werkperiode is dit weekendje meer dan welkom. En tegen de franse keuken, de rode wijnen en de macarons zegt toch niemand nee? Foto’s van Journet zijn amper te vinden (daar komt verandering in!) dus de foto’s hierboven zijn van Montmorillon, een stadje in de buurt waar we ook naartoe gaan. Ziet er leuk uit toch?

48A98F98DB0CE068EE313597BD96EE7A

Follow my blog on bloglovin’

9 reacties

Opgeslagen onder Love, Travels

9 Reacties op “Un Weekend En France

  1. Oh wat heerlijk! Dat ziet er inderdaad fijn uit. Veel plezier en geniet ervan!

  2. Wat leuk! Frankrijk blijft altijd goed.
    Geniet ervan en ik kijk uit naar je foto’s!

  3. Heel veel plezier! Hoop dat je mooi weer hebt :)

  4. Wat heerlijk zo ineens naar Frankrijk! Veel plezier nog!

  5. kim

    wat leuk zeg! Ik vind die Franse dorpjes altijd zo schattig! :)

  6. Ziet er inderdaad super leuk uit!

Geef een reactie

