Things I Love

Summer holiday edition

De  laatste week ben ik, samen met een vriendinnetje, bezig geweest met het uitzoeken van een vakantie bestemming voor de zomer. En eigenlijk zijn we er nog steeds niet uit, sterker, de lijst waar we naartoe willen wordt steeds langer en langer en de plaatjes op google, pinterest en flickr zijn prachtig..

Lissabon

Lissabon

Porto

Sardinie

Sardinie

Budapest

Toscane

Ibiza

Beautiful Cala Comte Ibiza.....

Ik zie mezelf al helemaal rondslenteren door Lissabon of Porto, ’s middags lekker lunchen in kleine cafeetjes met goede koffie.
Of in een bootje dobberend op de mooie blauwe zeeen van Sardinie, in bikini uiteraard.
Ook een weekje Boedapest lijkt me niet verkeerd, deze stad staat al jaren hoog op  mijn lijstje. Ik vraag me alleen af of de zomervakantie hier geschikt voor is..
Dan is Italie er ook nog, een land waar ik sinds een halfjaar interesse in begin te krijgen. Heerlijke pasta’s en risotto’s eten bij zonsondergang onder het genot van een heerlijke merlot. Spanje heb ik vorig jaar bezocht, en ik hou van de spaanse cultuur, in mijn hoofd komt de italiaanse cultuur aardig overeen met de Spaanse. Dat is een pluspunt!
Dan is Ibiza ook nog een mogelijkheid, de avond weg dansen in mooie clubs met cocktails, en ’s ochtends uitbrakken op het parel witte strand.

Wat de keuze ook gaat worden, het wordt sowieso een fijne vakantie! Hebben jullie al plannen?

48A98F98DB0CE068EE313597BD96EE7A

Follow my blog on bloglovin’

13 reacties

Opgeslagen onder Things I Love

13 Reacties op “Things I Love

  1. Ik ga deze zomer naar Italië, naar het Gardameer (wel voor de tweede keer, maar nog steeds er mooi en leuk). Een paar jaar geleden ben ik naar Toscane geweest, en dat was heel erg mooi. Zeker een aanrader. :) Nog veel succes met het uitkiezen van een vakantie!

  2. Toscane vind ik altijd heel mooi, ik ga dit jaar naar Mallorca (eindexamenreis) en naar Vietnam (aaahhhhh) liefs

  3. Haha zo herkenbaar! Wij hadden het al moeilijk voor de meivakantie! Uiteindelijk is het een weekje Tenerife geworden. :)

  4. Wat een leuke reisideëen! Ik heb gehoord dat Lissabon echt heel leuk en romantisch is (staat ook nog hoog op mijn lijstje!) Ik ben vorig jaar wezen kamperen in Toscane tussen de wijngaarden, ook erg leuk en super lekker eten! Barcelona is ook één van mijn favorieten omdat je daar alles hebt: stad, strand, winkelen, lekker eten en stappen.
    Mijn reisplannen voor de zomer staan al vast: 3,5 week trekken door Thailand! Ben super benieuwd naar hoe het daar is…ben jij wel eens in Thailand geweest?

    Ben benieuwd wat het gaat worden.

    • Nanda

      Oh Thailand lijkt me geweldig! Ben er helaas nooit geweest. Heel veel plezier alvast, en maak maar veel foto’s. Dan reis ik een beetje mee ;)

  5. Klinkt leuk allemaal! Ik ga in de meivakantie naar Marrakech voor een paar dagen, heb er heel veel zin in!

  6. ik weet niet of het je wat lijkt, maar Boedapest in de zomer combineren met Sziget staat nog hoog op mijn verlanglijstje :)
    net als Lissabon en Porto inderdaad, en daar boekte ik nét een paar dagen terug tickets naartoe! dus ja, over ’n dikke anderhalve maand kan ik je vertellen of het de moeite is.

  7. Wat een heerlijke plaatjes! Wil ook wel graag naar Lissabon! Wij gaan een rondreis maken door Scandinavie, ook heel veel zin in!

    X

  8. Ik ga toevallig zondag naar Lissabon. Ben ontzettend benieuwd. Ibiza staat ook op mijn lijstje. Lijkt me ook helemaal geweldig. En Toscane, ja dat is altijd erg fijn … en lekker eten!

Geef een reactie

