Verhuisd!

Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten mijn URL naam te veranderen, ik werd er steeds minder blij mee dat mijn hele naam er in voor kwam. Vandaag heb ik dan toch eindelijk besloten het te veranderen en een gevolg daarvan is dat jullie mijn oude url nandaslootweg.wordpress.com niet meer kunnen gebruiken en mij via die url niet meer kunnen volgen op bloglovin. 

Dus: mijn nieuwe URL is: lifesaphotograph.wordpress.com en volg me HIER op bloglovin zodat jullie mijn updates weer ontvangen!

6 reacties

Opgeslagen onder Love

6 Reacties op “Verhuisd!

  1. Ik snap je keuze wel, je hele naam op internet is toch een dingetje. Ik blijf je volgen op je nieuwe url! :)

  2. Ja ik snap het ook is altijd goed om een andere naam te gebruiken ik blijf je volgen

  3. Aah, ik was je al kwijt! Meteen gefixt in Bloglovin’ :)

  4. Jeeeej je bent er nog. Ik kon al niet meer op je blog komen. Snapte er niets van haha. Nu dus wel. Ik zag in Bloglovin’ nog oude artikelen staan over je verjaardag en wilde je steeds feliciteren, maar dat ging dus niet: bij deze nog gefeliciteerd!

    • Nanda

      Nee dat ging allemaal een beetje vreemd, en bloglovin kun je ook niet zomaar aanpassen, dus gedoe! Haha :) Gelukkig heb je me weer gevonden!

Geef een reactie

