It’s My Birthday

IMG_0019-001 IMG_0021-001 IMG_0023-001

IMG_0045-001IMG_0037-001

Ik ben jarig, 23 staat op de teller! Stiekem vind ik mijn verjaardag nog steeds een van de leukste dagen van het jaar..

Gisteravond ben ik mijn 23e levensjaar goed ingegaan in het gezelschap van lieve mensen, lekker eten, drankjes en dansjes. En heb vanochtend heerlijk uitgeslapen.

Vandaag is het een relax dag, ik heb een super leuke en rustige dag in de planning, met straks nog meer eten, en morgen nog meer cadeau’s en taart bij papa en mama. Kortom: een top weekend met lieve mensen en een hoop gezelligheid. (en SNEEUW..)

Fijne dag!

Follow my blog on bloglovin’

11 reacties

Opgeslagen onder Friends, Love

11 Reacties op “It’s My Birthday

  1. Gefeliciteerd!! Maak er een super dag van! Wat een leuke top op de eerste foto!

    x

  2. Gefeliciteerd! Ziet er goed uit allemaal! Geniet ervan!

  3. Jij ook een fijne dag, gefeliciteerd!

  4. Gefeliciteerd!! Heb je fijne dag gehad! De taart ziet er lekker uit!

  5. Oh noos, nu pas ontdekken dat je zaterdag jarig was… Alsnog gefeliciteerd! :)

  6. Lin

    Happy, belated Birthday!

  7. Gefeliciteerd, alsnog! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

Geef een reactie

