Ikea Geurkaarsen

IMG_8038-001IMG_8039-001 IMG_8033-001

Vroeger stak ik nog wel eens wierook aan, of gebruikte ik zo’n oliebrander maar sinds een paar jaar ben ik overgestapt op geurkaarsen. Ik heb ooit bij Marskramer gewerkt en daar kocht ik altijd de bolsius kaarsen. Die vond ik persoonlijk aardig prijzig en nu weet ik een aantal adresjes waar ze goedkopere kaarsen verkopen die toch heel lekker ruiken!

Een adres daarvan is de Ikea. Ze hebben veel verschillende geuren en zitten in een leuk potje. Deze kaarsen heb ik vaak op voorraad en afgelopen weekend was het tijd om deze aan te vullen. Ik ging naar huis met een vanille geur (ofcourse, mijn all time favorite, HEERLIJK) en een appel geur, die is vooral lekker voor als het straks wat mooier weer wordt. (of deze kaars dat ook daadwerkelijk haalt is nog maar de vraag)
Naast deze twee geuren hebben ze nog 8 andere geuren, en zijn ze allemaal even lekker. En ze gaan lang mee..! De kaars kost 2,99 en gaat 45 uur mee. Perfect!

De geurkaarsen van de Primark zijn ook heel lekker (probeer vooral sweet amber!) Deze kaarsen kosten 4,0o en gaan 60 uur mee. Ze hebben ook kleinere varianten voor 1,00.
Afentoe koop ik ook wel eens Under A Fig Tree van Rituals, die is ook erg fijn. Wel wat prijziger, 10,00 voor een grote kaars die 50 uur mee gaat.

 

 

Follow my blog on bloglovin’

 

11 reacties

Opgeslagen onder Interior, Love

11 Reacties op “Ikea Geurkaarsen

  1. Bedankt voor de tip! Ik ben dol op geurkaarsen. Ik ga morgen of overmorgen even naar de Ikea dus dan neem ik er zeker een paar mee. Mmmm

  2. Ik heb toevallig zondag nog een geurkaars gekocht bij de Ikea! Een kaneel :) ben benieuwd want ik heb hem nog niet aangehad.

  3. Mmm vanille geurkaarsen! Dat zijn ook mijn favorieten. Heb er nog nooit gekocht bij ikea, maar dat ga ik zeker en vast eens doen.

  4. carmenvanloon

    Ik heb de bosvruchten variant en ik vind de geur niet zo sterk helaas :( Je ruikt hem amper!

    xo

  5. Ik vind de geurkaarsen van Oscar & Babette erg lekker!!

  6. Danielle

    Oooh ja de vanille, die brand non-stop op mijn kamer!

  7. Ik doe echt te weinig kaarsjes aan! Ziet er op de foto’s al gezellig uit! Nu met de sneeuw is het perfect voor warme geurkaarsjes

  8. Het enige nadeel van de Ikea vind ik de geur die op de afdeling zelf hangt. De kaarsen op zich ruiken heerlijk, maar de afdeling..

Geef een reactie

