Things I Love

Things I Love

Ik vind zelf vaste rubrieken op blogs altijd heel leuk om te lezen, maar wist zelf nooit zo goed wat ik als wekelijks terugkerende posts wilde. Instagram foto’s vind ik heel leuk, maar dat hebben al zoveel blogs, daar voeg ik weinig aan toe. Zo had ik nog een aantal ideeen, maar ook die vielen af.
Tot ik me bedacht dat ik het heel leuk vind om afbeeldingen/filmpjes/teksten/outfits etc te laten zien die mij inspireren. Dus de Things I Love rubriek is geboren! :)

Taken with the Samsung GALAXY Camera by Sylvia Matzkowiak #berlin #landscape #lifesaphoto
(Gemaakt door Sylvia Matzkowiak)

Frambozen gevuld met chocolade
6a00d8358081ff69e20168e7d03509970c-800wi
Klein uiltje met mutsje! Lief!
parkandcube bracelet
Casio retro horloge
or3TZLD1fr0oocu5cvMookZBo1_400
timberlands
Timberlands!

Follow my blog on bloglovin’

 

7 reacties

Opgeslagen onder Things I Love

7 Reacties op “Things I Love

  1. Aaaw dat uiltje is zo schattig! Mooie foto’s. :)

  2. Omg dat uiltje!!! Die sla ik op mijn computer op.

  3. prachtige fotos vooral de eerste en die retro casio horloge is zo mooie ;D ik hou van inspirerende fotos

  4. Aah ben het helemaal met je eens! Dat horloge is echt gaaf. En frambozen gevuld met chocola… heb het nog nooit gehad, maar het is allebei superlekker, dus hoe moet het dan samen wel niet smaken?! Leuke rubriek dit :)

  5. Ik hou van uiltjes! Jaaaaa! En frambozen met chocolade, lijkt me erg lekker.

Geef een reactie

