xoxo Gossip Girl

Ik heb even getwijfeld of ik hier een blogpost aan zou wijden, aangezien ik niet de enige ben die dat doet en misschien is het wel helemaal niet interessant om te lezen. Maar, na het zien van de allerlaatste Gossip Girl aflevering ooit ben ik overtuigd. Gossip Girl verdient een plekje op mijn blog, het is voor mij tenslotte een afsluiting van een tijdperk.

xoxo Gossip Girl

Toen ik op de middelbare school zat, in de tweede klas, begon ik via een vriendinnetje de Gossip Girl boeken te lezen. Ik was gelijk fan en heb de hele serie verslonden. Als een kind zo blij was ik dan ook toen ik hoorde dat er een tv serie van gemaakt werd. De enige serie die ik op dat moment volgde was Desperate Housewives, en Gossip Girl werd dus snel aan dat lijstje toegevoegd. Op 19 september 2007 werd de eerste aflevering in de USA uitgezonden en ik volg de serie vanaf het eerste uur.

Iedere dinsdag kroop ik achter mijn laptop en vermaakte ik me een uur lang met de mooiste outfits, de grootste drama’s en natuurlijk een flinke dosis gossip. Ik moet toegeven dat de verhaallijn er helaas niet beter op werd, maar oh wat vind ik het jammer dat de serie voorbij is. Het was zo’n gewoonte geworden om op dinsdag een uurtje GG te kijken!
En wat was het een mooie afsluiter, ik had deze wending even niet zien aankomen, had al een hoop mensen verdacht van GG te zijn maar de uiteindelijk GG was nogal een verrassing. Het mag duidelijk zijn, ik ga Blair & Serena en de outfits uit de serie missen.. Binnenkort heb ik een paar dagen vrij, ik denk dat dat een perfect moment is voor een GG  marathon, om zo de pijn wat te verzachten ;)

Waren jullie GG fans van het eerste uur? Of helemaal geen fan?

Follow my blog on bloglovin’

4 reacties

Opgeslagen onder Love, TV Series

4 Reacties op “xoxo Gossip Girl

  1. Ik was er niet meteen vanaf het begin bij, maar toen ik eenmaal die eerste aflevering had gezien, kon ik niet meer stoppen. En wat jij zegt, de verhaallijn werd er niet beter op, maar toch bleef ik kijken. Iedere week weer. En nu ga ik het best wel missen!

  2. Flo

    Yes, ik heb de hele serie op de voet gevolgd! Ik vond het einde echt fantastisch, niet verwacht! xx

  3. Bo

    Einde was echt superleuk, totaal niet verwacht!

  4. awwwww ik ben een groot fan and nog steeds ben ik er een zo jammer dat er afsgelopen is maar heb nog steeds de laatste aflevering niet gezien dus heb nog om wat te kijken in deze dagen dat ik vrij bent ;D ik ga de outfits ontzetten missen ;(
    http://www.preppyfashionist.com

Geef een reactie

