Christmas Inspiration

christmas

December is veruit mijn favoriete maand.

December staat voor mij voor gezelligheid met vrienden en familie, lekker thuis op de bank onder een dekentje terwijl er buiten sneeuw ligt. Mooie sneeuwfoto’s maken en schaatsen. Opwarmen met warme chocolademelk en The Holiday. Nog meer gezelligheid en lekker eten met vrienden. De geur van speculaas door het huis omdat huisgenoot wat aan het bakken is. Koppen thee weg drinken uit mijn kerstmok. Lekkere sjaal om en muts op. Kamertje kerstproof inrichten, kerstsokken ophangen aan de openhaard en alles versieren met kerstlichtjes.
Aangezien ik geen student meer ben en niet voor eeuwig in dit huis kan blijven wonen is dit misschien wel mijn laatste kerst hier, dat maakt het nog specialer! :) 

christmas

beautiful reflection

@j & N  these flowers look like snow?  what you think for the b'day?  sort of white christmas is her theme idea, but without the christmas bit :)

christmas interior

Cottage interior, Christmas


(Foto’s komen van Pinterest)

Follow my blog on bloglovin’

9 reacties

Opgeslagen onder Christmas, Inspiration, Love

9 Reacties op “Christmas Inspiration

  1. Dan is het een hele speciale maand voor jou de fotos zijn prachtig ik verlang al om te gaan schatsen kan niet wachten tot dat het gaat sneeuwen.
    veel liefs
    Virgit
    http://www.preppyfashionist.com

  2. Nu heb ik zin in een gezellig kerstdiner :D
    http://www.fashion-freaks.be

  3. De sfeer van December is heerlijk! De eerste sneeuw is al gevallen

  4. ik heb ontzettend veel zin in kerst!

  5. Wat een fijne kerst inspiratie! Ik heb ook al zin om leuke kerstspulletjes te kopen! x

  6. Leuke inspiratie voor de kerstdagen! Heerlijk die openhaard!! X

  7. Hiervan krijg ik echt zin om mijn studenten kamertje is een lekkere kerst-beurt te geven haha. leuke post!

    liefs Nina

Geef een reactie

