I Love Instagram

Een foto zegt meer dan 1000 woorden en dat is precies de reden waarom ik Instagram zo leuk vind. Op mijn telefoon kan helaas geen Instagram (misschien maar beter voor mijn verslaving, anders zou ik vast de hele dag foto’s maken van alles) maar wel op mijn ipod. En de verslaving begint serieuze trekken aan te nemen.

Ik vind posts op blogs over instagram altijd erg leuk, om zo nieuwe instagrammers te leren kennen.

Daarom hier mijn favorieten op een rijtje:

National Geographic
De mooiste foto’s van mensen en natuur, gemaakt over de hele wereld.

Annanooshin
De dame achter Ensemble. Plaatst de mooiste foto’s met betrekking tot fashion.

Smashleybell
Ashley Madekwe kennen we als Ashley uit Revenge, maar zij heeft ook een fashionblog en posts veel van haar outfits op instagram.

Girls Love 2 Run
Deze meiden zorgen voor foto’s die mijn hardloop motivatie doen laten opwaaien, prachtige outfits en hardloop foto’s komen er voorbij!

Travel PR
Helaas hebben zij al een tijdje geen foto’s meer geplaatst, maar op deze instagram staan prachtige foto’s van de natuur.

Jamie Oliver
Meneer Oliver plaatst foto’s van zijn creaties, en die zorgen ervoor dat ik direct zit te watertanden, zo lekker ziet het eruit.

Annette Phersson
Blogger die inspiratie-rijke foto’s plaatst van zowel natuur, als lifestyle als fashion.

Last but not least: Armyanime
Ik heb geen idee wie of wat er achter deze blog zit, maar fotograferen kan hij wel! Geweldige foto’s plaatst hij op zijn instagram.

                                 

Natuurlijk sta ik te springen mijn foto´s met jullie te delen dus mochten jullie mij willen volgen kan dat natuurlijk ook, mijn account is Nandasl . Ik heb geen openbaar account, maar mijn lezers accepteer ik uiteraard ;) Ik zou het ook leuk vinden als jullie je instagram username in een comment achterlaten, nieuwe inspiratiebronnen zijn altijd welkom.

Follow my blog on bloglovin’

14 reacties

Opgeslagen onder Love, Photography

14 Reacties op “I Love Instagram

  1. Ik ben ook gek op Instagram!!

  2. zo leuk dat je ook een instagram account heb ga ik je volgen mijne is preppyfashionist zo leuk ik volg ook Ashely ze heeft een geweldige blog en acteren kan ze ook ;D
    http://www.preppyfashionist.com
    SHEINSIDE GIVEAWAY ON MY BLOG DON’T MISS IT OUT

  3. Ik ben echt een enorme instagram fan! Ik ga je opzoeken :)

    X Laura

  4. Ik herken de verslaving, haha! Ik heb het wel op mn telefoon, maar ben blij dat ik af en toe vergeet dat het erop staat;)! Ik ga je volgen, ben altijd erg nieuwsgierig!

  5. Leuk. Ik ga jou ook opzoeken. En die anna post idd superpictures!

  6. Nanda

    Ik ga jullie ook allemaal volgen, ben benieuwd naar alle foto’s! :D

  7. Annanooshin is er ook een die ik volg :)
    Ik ben zelf trouwens ook nog niet zo heel lang op instagram, het is inderdaad verslafend!
    Maar tot nu toe heb ik alleen maar wifi op mijn telefoon, dus dat houdt mij nog een beetje tegen zo af en toe.

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT

  8. Nog heeeeel even en dan krijg ik mijn Iphone en dan ga ik ook die-hard instagrammen! Is inderdaad erg verslavend denk ik ;)

  9. Ik hou er ook van. Toevallig heb ik zelf ook een artikel geschreven over Instagram ;-)
    Leuk blog heb je!
    xoxo
    http://www.lesismoreblog.com

  10. Mijn instagram is: renatelisabeth

Geef een reactie

