Hartig Taartje Met Geitenkaas, Ui & Honing

Ik hou van kaas. Serieus, je mag me wakker maken voor kaas. Daarom is dit ook een van mijn favoriete gerechtjes!

Benodigdheden voor 2 personen
• Geitenkaas
• 1 Rode ui
• 2 Eieren
• Plakjes bladerdeeg
• Honing
• Tijm

1. Verwarm de oven voor op 200 graden
2. Bekleed een taart vorm, ovenpannetje, schaaltje wat tegen hitte kan met bladerdeeg. Zorg dat er geen gaten in zitten en je bakvorm goed bedekt is, anders loopt het ei door het deeg heen
3. Mix de eieren, honing, peper en zout. Fruit een uitje en verdeel dit over je ovenschaal. Eieren eroverheen schenken.
4. Als laatste leg je de stukjes geitenkaas er boven op, schenk je wat honing erover en leg je een een takje tijm erbij. Het geheel gaat zo’n 30 minuten in de oven et voila!
Eet smakelijk.

Follow my blog on bloglovin’

10 reacties

Opgeslagen onder Food

10 Reacties op “Hartig Taartje Met Geitenkaas, Ui & Honing

  1. Deze post is gelijk geliked op Bloglovin’. Mmmm, lijkt me heerlijk!

  2. ninadinners.nl

    Hmm ziet er lekker en leuk uit!

  3. Ik hou ook vaan kaas. Het ziet er echt heerlijk uit!

  4. Ben ook dol op kaas, allerlei soorten kaas! Ziet er heerlijk uit!

    X

  5. Ik hou zoveel van kaas behalve dus van geitenkaas. Haha!

  6. Die ziet er lekker uit zeg! Vind ik geitenkaas niet zo lekker, maar dat is ook te vervangen.

  7. Lin

    Hmmmm ben ook gek op (geiten)kaas.

  8. Hartige taartjes zijn altijd lekker!!

Geef een reactie

