Favorites

TV Serie
Naast Revenge, GG, Switched At Birth, PPL en TVD kijk ik óók nog zo af en toe een detective. Ik vind Henning Mankell’s Wallander serie geweldig (de zweedse, geloof dat er ook een BBC versie is) en The Killing is ook niet vervelend om naar te kijken. Ook de kro serie Sherlock Holmes is geweldig. De afleveringen zijn stuk voor stuk spannend en Holmes weet het altijd weer met zijn eigenzinnige ideeën op te lossen. Leuk is dat er in de serie gebruik gemaakt wordt van social media zoals Facebook en Twitter, en er wordt een blog bijgehouden in de serie.. Het is wel 2012 tenslotte.
Zie hier een trailer van een van de afleveringen.


Parfume

Al een tijdje ben ik verliefd op het geurtje MaDame van Jean Paul Gaultier. Het is een wat lichtere geur en dat is een welkome afwisseling in mijn zware geuren collectie. Ik wilde deze geur nog niet aanschaffen, mijn portemonnee liet zo’n uitgave nog even niet toe. Een week later liep ik Douglas binnen om eens te peilen of ik hem nog steeds lekker vond zodat ik hem volgende maand wellicht kon aanschaffen. Ik kon het geurtje nergens in de winkel vinden, en iemand van het personeel vertelde me dat de geur bij Douglas uit de collectie gaat maar dat ze wilde kijken of ze nog ergens een proef flesje had staat zodat ik hem toch kon ruiken.
Komt ze even later terug met een proefflesje van 100 ml, nog nooit gebruikt, of ik die wilde kopen voor de helft van het geld. UHHH JAAA?? Dus nu ben ik toch nog in het bezit van MaDame!

Lunch

Ik hou van bagels en koop dus regelmatig een lekkere bagel voor mezelf. Mijn favoriet is op het moment een bagel met cream cheese, avocado en pijnboompitten.

2 reacties

Opgeslagen onder Love, TV Series

2 Reacties op “Favorites

  1. Wew you’re such a lucky girl with that perfume! De bagel lijkt me ook wel lekker, pijnboompitten zijn sowieso jammie, cream cheese ook en avocado eet ik eigenlijk nooit maar ik hoor iedereen er heel enthousiast over!

  2. Ik heb meteen zin in die bagel! En ja dat geurtje van Jean Paul Gaultier is echt heerlijk!

Geef een reactie

