Drie Dwaze Dagen

Op de middelbare school begon mijn liefde voor merkkleding, gelukkig voor mijn portemonnee is die liefde aardig afgezwakt maar toen was het alleen maar merkkleding. Ik werkte destijds al vrij veel en had niet veel andere doelen om mijn geld aan uit te geven dan aan kleding dus ik kon me die merkkleding ook redelijk permitteren.
Mijn vroegere beste vriendinnetje was hier ook erg fan van en samen hebben we aardig wat afgeshopt. En wat waren we blij toen de Bijenkorf de Drie Dwaze Dagen introduceerde! Samen plozen we het boekje uit en kruisten we aan wat we wilden hebben om vervolgens op de dag dat de aanbieding gold ons te begeven naar de Bijenkorf in Enschede om terug te keren met spullen zoals Diesel vesten en Replay broeken.

Nu, jaren later, ben ik geen vriendinnetjes meer met haar en ben ik ook niet meer verliefd op merken als Diesel en Replay. Een ding wat onveranderd is gebleven is dat ik nog steeds verlekkerd de boekjes doorblader en aankruis wat ik wel zou willen hebben.

En volgende week is het weer zo ver, op 4, 5 en 6 oktober gaan deze dagen weer van start en dit is mijn wishlist:

Helaas laat mijn budget het niet toe om de hele lijst aan te schaffen, dus ik ben bang dat ik keuzes moet gaan maken..

Gaan jullie ook naar de Bijenkorf om je slag te slaan?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Drie Dwaze Dagen

  1. Ik ga nooit naar de Drie Dwaze Dagen, mij te druk, maar ik vind de boekjes altijd heeeeeeeerlijk om door te kijken.

  2. ben er nog nooit heen geweest , miss maar best voor me portemonee haha

  3. Leuke wishlist! Ik was ook helemaal blij met de boekjes en heb ook al wat items die ik graag wil hebben. Zoiezo de Sal Y Limon bangles, ze zijn zo mooi!

  4. Ik ben er gewoon nog NOOIT geweest, heel vreemd voor mijn doen haha. Er staan inderdaad mooie dingen in de folder maar ik denk niet dat mijn bankrekening mijn wensen toe laat helaas..

  5. Flo

    Heerlijk, al moet je altijd wel snel zijn anders is alles weg. Helaas laat mijn portemonnee het even niet toe..

  6. Hm, ik heb een no-buy maand, dus ik sla deze keer over.

Geef een reactie

