Not Finished With School YET

Afbeelding

Twee weken terug kreeg ik te horen dat ik mijn afstudeeronderzoek behaald heb met een dikke 7, als ik een paar dingetjes iets duidelijker had omschreven was het een 8 geweest.. Nou weet ik niet zo zeker of ik blij ben met dat soort informatie want ik ben dan zo iemand die baalt dat het geen 8 was. Maar, mijn doel was het onderzoek in een keer halen met een 7 of hoger. Dat is zeer zeker gelukt!

Dus de afgelopen 1,5 week bevond ik me in de zevende hemel maar was eigenlijk vergeten dat ik ook nog een herkansing had ingeleverd. Een financieel plan. En geloof me, als ik ergens niks van bak (daarom is het ook een herkansing natuurlijk) is het financieel gebrabbel. En toen kwam vorige week het slechte nieuws, ik heb een 5. Vorige keer dat ik het heb ingeleverd had ik ook een 5 en heb een aantal dingen veranderd maar blijkbaar is het nog steeds een 5. Jullie begrijpen, ik was meteen weer uit de zevende hemel gevallen. In oktober kan ik mijn financiële plan weer inleveren, en hopelijk weet ik dan het cijfer omhoog te krikken naar een voldoende.

En ach, het moeilijkste heb ik er gelukkig op zitten. En de laatste loodjes zijn altijd het zwaarste he!

8 reacties

Opgeslagen onder Studie

8 Reacties op “Not Finished With School YET

  1. Ach wat balen zeg, denk je dat je klaar bent… Veel succes!

  2. Balen zeg! Veel succes met je financiele plan!

  3. Balen, maar je hebt een hartstikke mooi cijfer voor je afstudeeronderzoek. Dat is ook wat waard. Volgende keer haal je ook gewoon een 7 voor je financieel plan!

  4. Heel erg veel succes nog met de laatste loodjes!

  5. Echt balen… Heel veel succes nog! :)

  6. balen schat maar je hebt het gehaald dus dat is belangrijk en gefeliciteer.
    http://www.preppyfashionist.blogspot.nl

  7. Gefeliciteerd met je scriptie! Wat was ik ook ontzettend blij dat ik mijn scriptie behaald had. Vreselijk van nog één zo’n rot ‘plan’ wat je dan net niet haald.. Dat is zo zuur. Maar je haalt het vast snel en dan kan de fles met champagne open getrokken worden!! You can do it!

  8. Wat jammer zeg! Heel veel succes ermee :)

Geef een reactie

