Free Time Overload

Thesis inleveren – Mezelf een nieuw colbert cadeau geven omdat het ingeleverd is – Op m’n gemakje op de bank Pretty Little Liars kijken – Eindelijk nieuwe All Stars aanschaffen – Afscheid nemen van mijn oude lieftallige All Stars die mij door Australie geloodst hebben (foto) – Geen smoesjes meer kunnen bedenken om niet te gaan hardlopen of een laf kort afstandsrondje te lopen – Extra dagen werken en dus genieten van alle gezellige collega’s en heerlijke koffie’s en broodjes – Eten met vriendinnetje die ook haar thesis heeft ingeleverd en die ik door de drukte te lang niet meer gezien had – Mijn kamer eens goed uitmesten – Een poging doen tot All Stars bleken – In mijn agenda kijken en zien dat ik volgende week elke avond een afspraak heb met vriendinnetjes – Mijn boek uitlezen  – tijd hebben om rustig onder de zonnebank te gaan en het gevoel te hebben alsof het weer 30 graden is in Nederland

Niets doen is eigenlijk niet zo mijn ding, ik vind het in het begin heel leuk (in deze fase bevind ik me momenteel) maar dat gevoel is, als ik mezelf een beetje ken, snel weg. Maar nu nog niet hoor, dit was mijn eerste echte vrije week en ik geniet!

7 reacties

Opgeslagen onder Love, My Week, Studie

7 Reacties op “Free Time Overload

  1. Wat een prachtig colbertje!!! Heel mooi. Van welk merk is die?

  2. Wat een heerlijk gevoel is dat he om je thesis in te leveren? Ik heb hem afgelopen juni ingeleverd en kan me nog herinneren wat een enorme last er van mijn schouders af viel.. Heerlijk :)! Leuk colbertje heb je ook gekocht, lucky girl, lekker uit de sale haha!

  3. Dat colbertje is echt heel mooi!!! Geniet ervan

  4. iliveformydreams.com

    Herkenbaar. Niets doen is ook niet mijn ding.
    Leuke foto’s!

  5. Oeh, wat fijn die vrije tijd! Ik had het ook, toen ik mijn scriptie had ingeleverd, en ik werd er helemaal gek van haha. Ik smeekte zowat aan opdrachtgevers om meer werk ;-). Nu kan ik er wel van genieten als ik een paar rustigere dagjes heb!

Geef een reactie

